AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Jeg mener, hvorfor har ikke menn sin egen side? Og for de mennene som er her inne; er dette noe dere deler med venner/osv? Eller holder dere det hemmelig? Anonymkode: bf38f...7a6
Gjest canacas Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 De er her for å fortelle kvinner hva vi egentlig syns, mener, tenker, føler osv. Det er mennene som er våre guider i livet. Hva skulle vi vel gjort om vi ikke ble fortalt alt dette?
Asmodeus Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 Den er for menn. En kvinneguide. For menn som ikke skjønner opp ned på kvinnfolk. 1
Stiigen Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 5 minutter siden, canacas skrev: De er her for å fortelle kvinner hva vi egentlig syns, mener, tenker, føler osv. Det er mennene som er våre guider i livet. Hva skulle vi vel gjort om vi ikke ble fortalt alt dette? Helt motsatt; Er her for å LÆRE om hva kvinner egentlig synes,mener,tenker og føler. Alle menn har hatt perioder i livet hvor de ikke har forstått et kvekk av hva som foregår i kvinnesinnet...og her inne er masse kvinner med egne meninger,og problemer og usikkerheter....som gir et vindu inn i dette åh-så-vakre kvinnesinnet. Vi elsker dere damer,og ønsker å forstå dere Men etterhvert har jeg også begynt å sette pris på den generelle underholdningsverdien i diskusjonene her. 3
linsejesus Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 Fordi ingen kvinner vil snakke med meg i det virkelige liv. 2
Sphere Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 7 timer siden, Stiigen skrev: Helt motsatt; Er her for å LÆRE om hva kvinner egentlig synes,mener,tenker og føler. Alle menn har hatt perioder i livet hvor de ikke har forstått et kvekk av hva som foregår i kvinnesinnet...og her inne er masse kvinner med egne meninger,og problemer og usikkerheter....som gir et vindu inn i dette åh-så-vakre kvinnesinnet. Vi elsker dere damer,og ønsker å forstå dere Men etterhvert har jeg også begynt å sette pris på den generelle underholdningsverdien i diskusjonene her. Dette. For å lære. Kvinner er komplekse skapninger, og skulle man fullføre bruksanvisningen på en, kan du banne på at den ikke fungerer på neste. Håpet er vel at jo mer man lærer, jo lettere vil det bli å forstå. Og som du sier, stor underholdning til tider.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #8 Skrevet 12. januar 2017 8 timer siden, canacas skrev: De er her for å fortelle kvinner hva vi egentlig syns, mener, tenker, føler osv. Det er mennene som er våre guider i livet. Hva skulle vi vel gjort om vi ikke ble fortalt alt dette? Det har jeg sett mye av, ja. Det var til og med en som laget en tråd om det i fjor. Anonymkode: a6b32...838 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #9 Skrevet 12. januar 2017 8 timer siden, Stiigen skrev: Helt motsatt; Er her for å LÆRE om hva kvinner egentlig synes,mener,tenker og føler. Alle menn har hatt perioder i livet hvor de ikke har forstått et kvekk av hva som foregår i kvinnesinnet...og her inne er masse kvinner med egne meninger,og problemer og usikkerheter....som gir et vindu inn i dette åh-så-vakre kvinnesinnet. Vi elsker dere damer,og ønsker å forstå dere Men etterhvert har jeg også begynt å sette pris på den generelle underholdningsverdien i diskusjonene her. Du er blitt avhengig av den mener du vel. Anonymkode: fea83...c85
Gud Skrevet 12. januar 2017 #10 Skrevet 12. januar 2017 8 timer siden, canacas skrev: De er her for å fortelle kvinner hva vi egentlig syns, mener, tenker, føler osv. Det er mennene som er våre guider i livet. Hva skulle vi vel gjort om vi ikke ble fortalt alt dette? Haha. Jeg skjønte ikke denne før nå. Fantastisk selvironi!!
Stiigen Skrevet 12. januar 2017 #11 Skrevet 12. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er blitt avhengig av den mener du vel. Anonymkode: fea83...c85 Tragisk,men sant ,altfor mye dødtid på jobben for tiden. Husk a "LIKE" alle innleggene mine slik at jeg kan få det serotonin-rushet og den følelsen av aksept som jeg så dypt søker
WubWub Skrevet 12. januar 2017 #12 Skrevet 12. januar 2017 Jeg er her fordi det er mange hyggelige damer her.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #13 Skrevet 12. januar 2017 Kvinneguiden hadde vert ganske kjedelig uten mannfolka, så for min del må de bare bli Anonymkode: 79946...54d 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #14 Skrevet 12. januar 2017 10 minutter siden, Stiigen skrev: Tragisk,men sant ,altfor mye dødtid på jobben for tiden. Husk a "LIKE" alle innleggene mine slik at jeg kan få det serotonin-rushet og den følelsen av aksept som jeg så dypt søker det er alltid et snev av sannhet i hver spøk... Anonymkode: fea83...c85
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #15 Skrevet 12. januar 2017 Jeg kom hit for å spørre om penisen min var liten eller stor. Men fikk bare hets tilbake, så jeg lærte at noen spørsmål holder man for seg selv. Innså at jeg kunne lære masse av kvinnene her, så jeg ble. Anonymkode: ff65d...124
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #16 Skrevet 12. januar 2017 10 timer siden, canacas skrev: De er her for å fortelle kvinner hva vi egentlig syns, mener, tenker, føler osv. Det er mennene som er våre guider i livet. Hva skulle vi vel gjort om vi ikke ble fortalt alt dette? Aha, skjønner, jammen bra noen tar ansvaret sitt alvorlig 2 timer siden, linsejesus skrev: Fordi ingen kvinner vil snakke med meg i det virkelige liv. Kanskje fordi du kverulerer en smule? Anonymkode: 6006b...b9b
Gjest Froning Skrevet 12. januar 2017 #17 Skrevet 12. januar 2017 Jobbet et sted med mye dødtid foran en pc- skjermen.. -Diskusjon.no hadde liksom ikke samme fengen og facebook ble kjedeligt
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #18 Skrevet 12. januar 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kom hit for å spørre om penisen min var liten eller stor. Men fikk bare hets tilbake, så jeg lærte at noen spørsmål holder man for seg selv. Innså at jeg kunne lære masse av kvinnene her, så jeg ble. Anonymkode: ff65d...124 Sikkert fordi det var penistråd nr. 2743 i rekken. Anonymkode: a6b32...838
fuglekvitter__ Skrevet 13. januar 2017 #19 Skrevet 13. januar 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener, hvorfor har ikke menn sin egen side? Og for de mennene som er her inne; er dette noe dere deler med venner/osv? Eller holder dere det hemmelig? Anonymkode: bf38f...7a6 Helt enig. Dette er en side for jenter og kvinner. Jeg har sett at noen andre har lurt på dette også. Noen nevnte noe om manneguiden, og det må vel være mye bedre det enn å få en haug med svar i fra mange tusen kvinner som ikke vil diskutere med disse mannfolka en gang. Det heter kvinneguiden av en grunn antar jeg? De kan lage sitt eget diskusjonsforum.
fuglekvitter__ Skrevet 13. januar 2017 #20 Skrevet 13. januar 2017 12 timer siden, Froning skrev: Jobbet et sted med mye dødtid foran en pc- skjermen.. -Diskusjon.no hadde liksom ikke samme fengen og facebook ble kjedeligt Hvorfor ble det for kjedelig? Der er det jo begge kjønn, og litt mer for menn i såfall. Dette er jo et kvinneforum. Jeg kan skjønne at diskusjon.no er kjedelig, men ikke facebook siden du er gutt/mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå