AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Litt under normalen fikk samboer til svar, han skal sjekkes igjen om et par uker da han mettopp har vært febersyk og de tenker kanskje det er grunnen. Uansett så lurer jeg på om flere har fått dette svaret og evt hva dere har gjort i ettertid. Både jeg og samboer drikker svært lite og sjeldent. Han snuser, så tenker at første blir vel å slutte med det. Så har vi jo et bra kosthold, ellers er han i fysisk aktivitet, sunn og normalvektig. Vi er begge godt under 30. Tips? Råd? Anonymkode: be891...b61
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt under normalen fikk samboer til svar, han skal sjekkes igjen om et par uker da han mettopp har vært febersyk og de tenker kanskje det er grunnen. Uansett så lurer jeg på om flere har fått dette svaret og evt hva dere har gjort i ettertid. Både jeg og samboer drikker svært lite og sjeldent. Han snuser, så tenker at første blir vel å slutte med det. Så har vi jo et bra kosthold, ellers er han i fysisk aktivitet, sunn og normalvektig. Vi er begge godt under 30. Tips? Råd? Anonymkode: be891...b61 Min mann fikk samme beskjed. Altså rett under skalaen på normalen, men normal prøve selv om sa de på klinikken. Han snuser også. Vi ble gravid etter 7PP:) Anonymkode: ba02f...482
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min mann fikk samme beskjed. Altså rett under skalaen på normalen, men normal prøve selv om sa de på klinikken. Han snuser også. Vi ble gravid etter 7PP:) Anonymkode: ba02f...482 Vi har prøvd 1 år nå. Venter på å sjekke eggledere selv. Anonymkode: be891...b61
tuppelene Skrevet 18. januar 2017 #4 Skrevet 18. januar 2017 Mannen fikk også denne beskjeden. Men tok ny prøve etter noen mnd og da var alt fint. Forsto på min gynekolog at det var vanlig at det kunne variere noe, derfor måtte han ta ny prøve litt senere. Dessverre hjelper det ikke så mye når jeg har en tett eggleder, og en som de så vidt fikk litt veske igjennom under kikkhullsoperasjon. Fikk også beskjed den gangen at egglederne slynget veldig, og at det var stor sannsynlighet for at sæd og egg aldri møttes pga det. Håper du blir klokere etter sjekk av eggledere. Det kan jo være så mange grunner til at ting tar tid, og trenger ikke være noe skummelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå