AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Jeg er ikke veldig fan av alle disse dating sidene, appene og vil helst treffe noen utenom dette. Hvordan burde jeg gå frem for å treffe andre damer? Burde jeg gå ut på byen å sjekke opp noen der? andre settinger som kan være bedre ? Anonymkode: 1f139...b45 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 byen, overalt ellers også egentlig Anonymkode: e3a68...c32
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: byen, overalt ellers også egentlig Anonymkode: e3a68...c32 Ja det forstår jeg, men er det plasser som er mer attraktiv enn andre? Anonymkode: 1f139...b45
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 Vel, du tror det neppe dette skulle skje og ikke jeg heller, men clash of clans. Er i en klan hvor kun voksne får være med. To i klanen er sammen, de møttes også i den klanen og senere i virkeligheten. Wow tenkte jeg, er det virkelig mulig. De selv sier at det var den siste plassen de hadde trodd de skulle treffe noen. Selv har jeg nå blitt gradvis kjent med noen gjennom 1år og skal treffe et par av dem til sommern. Hvem vet hva som skjer etter det. Uansett er det hyggelig med nye venner. Null profilbildestress, null profiltekst stress. Alt er med utgangspunkt i at man har vært helt seg selv uten filter. Rett og slett genialt. Jeg vil anbefale clash eller den gode gamle måten Lykke til Anonymkode: 3f599...fed 1
s0la Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 Jeg har truffet noen på byen og så langt går det veldig bra... Angrer IKKE på at jeg gikk ut den dagen! Ellers vet jeg ikke hvor det er enklere å treffe noen. Kanskje hvis du generelt går ut mer, på kafe, en bar, biblioteket, eller der du liker å være. Tror det er vanskelig å si egentlig. Det har nok mye med væremåte å gjøre; hvis man bare sitter for seg selv og ser på tlf skjer det nok ikke mye. Gjelder bare å komme seg ut døra og dit det er folk, og være utadvendt og sjarmerende. Så finner man kanskje noen. Jeg har nok ingen gode råd egentlig. Lykke til da!
Blue Sapphire Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 Har du ingen hobbyer eller interesser hvor du kan treffe damer? Har selv vært på noen dater med en fra trening, noe som går veldig bra så langt.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #7 Skrevet 12. januar 2017 Kanskje treningssenter? jobb? Anonymkode: ccc62...3dd
ajarRun Skrevet 12. januar 2017 #8 Skrevet 12. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, du tror det neppe dette skulle skje og ikke jeg heller, men clash of clans. Er i en klan hvor kun voksne får være med. To i klanen er sammen, de møttes også i den klanen og senere i virkeligheten. Wow tenkte jeg, er det virkelig mulig. De selv sier at det var den siste plassen de hadde trodd de skulle treffe noen. Selv har jeg nå blitt gradvis kjent med noen gjennom 1år og skal treffe et par av dem til sommern. Hvem vet hva som skjer etter det. Uansett er det hyggelig med nye venner. Null profilbildestress, null profiltekst stress. Alt er med utgangspunkt i at man har vært helt seg selv uten filter. Rett og slett genialt. Jeg vil anbefale clash eller den gode gamle måten Lykke til Anonymkode: 3f599...fed Det tok meg alt for lang tid før jeg forstod at du ikke snakket om Ku-Klux Klan... Jeg traff en gang en kjæreste i fylla. En i kirken, og en på nett. Det er litt tilfeldig hvor man møter folk. 1
Minlillesky Skrevet 12. januar 2017 #9 Skrevet 12. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke veldig fan av alle disse dating sidene, appene og vil helst treffe noen utenom dette. Hvordan burde jeg gå frem for å treffe andre damer? Burde jeg gå ut på byen å sjekke opp noen der? andre settinger som kan være bedre ? Anonymkode: 1f139...b45 Det kommer ann på hva du er ute etter Persontype, varighet osv. Etter mine ønsker kunne jeg ikke lett på pubèn etter en mann. Jeg måtte ha lett andre steder Vær mer oppmerksom på mennesker rundt deg ute, plutselig får du øye på en du ønsker å bli bedre kjent med Det kan skje overalt Nå leter ikke jeg etter en mann. Tenker at det som skjer, det skjer. Men sannsynligheten for at jeg treffer en mann er større dersom jeg er på de stedene som passer i forhold til mine ønsker. Om du skjønner hva jeg mener. Vanskelig å forklare dette tydeligvis,. lykke til i hvertfall
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #10 Skrevet 12. januar 2017 Sjekk opp en kg bruker Anonymkode: 6c2c3...02c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå