Gjest Tasha Skrevet 4. desember 2004 #1 Skrevet 4. desember 2004 Xn min gikk fra meg for 10uker siden. Truffet en venninde som han liker men ikke har følelser for. intimt der. Jeg har vært sammen med han i 7,5år,fra og til med problemer.Er ikke det til å løses da? Nå har jeg vært dum å tatt kontakt med henne som jeg ikke fikk lov til. Har nå ikke sjangs i følge han. Hva kan jeg gjøre??? Følelser forsvinner vel ikke så fort å ei annen tar min plass så fort
Musemor Skrevet 4. desember 2004 #2 Skrevet 4. desember 2004 Det er jo fryktelig vanskelig å svare på når man ikke kjenner situasjonen deres.. Det kan jo hende at han er helt ferdig med forholdet deres. Det er jo ikke akkurat uvanlig å få seg ny kjæreste etter 2,5 måneder.
Gjest Madam Felle Skrevet 4. desember 2004 #3 Skrevet 4. desember 2004 Hvorfor tok du kontakt med henne? Og hva trodde du, at du ville oppnå med det?
Gjest Tasha Skrevet 4. desember 2004 #4 Skrevet 4. desember 2004 Fordi jeg fikk svar på ting jeg lurte på
Gjest Madam Felle Skrevet 4. desember 2004 #5 Skrevet 4. desember 2004 Men har du egentlig noe med hva de to har sammen? Om du ønsket å få han tilbake, er nok løpet kjørt nå. For du har jo gått bak ryggen på han, og det er ikke alle som klarer å tilgi noe slikt. Du har jo også samtidig sagt til han, at du ikke stoler på det han sier. Og det er heller ikke alltid like lett å tilgi. Så det beste du kan gjøre, er å komme deg videre med ditt liv.
Gjest Hillary.. Skrevet 5. desember 2004 #7 Skrevet 5. desember 2004 Ja, jeg synes du har rett til å få oppklaring i ting du lurer på, ting som er vesentlig for at du skal forstå og gå videre. 7, 5 år er vanvittig lenge, og da er det nok ganske jævlig å se at noen bare "går videre" med en annen så raskt og følelsesløst... Jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er latterlig når en fyr skal nekte en eks / en jente noe som helst - enten det er å ta kontakt med en "knullevenninne" eller noe annet uten noen spesielle annen begrunnelse enn at det er mest behagelig for han...
Gjest Hillary.. Skrevet 5. desember 2004 #8 Skrevet 5. desember 2004 Hvis det at du tok kontakt med henne skal være avgjørende for hvorvidt du har sjans eller ikke etter 7, 5 år, så sier det mye om han... (Betinget av at du har prøvd kommunikasjon med han og mislykkes.)
Blomsterenka Skrevet 6. desember 2004 #9 Skrevet 6. desember 2004 Det er jo fryktelig vanskelig å svare på når man ikke kjenner situasjonen deres.. Det kan jo hende at han er helt ferdig med forholdet deres. Det er jo ikke akkurat uvanlig å få seg ny kjæreste etter 2,5 måneder. Uvanlig eller ikke vanlig, med ny kjæreste etter to mnd. Det er uansett ikke vits i å prate høyt om det, eller kontakte nye kjærester, eller spørre eller fortelle ekser. Men tror ikke det er så vanlig å få ny kjæreste etter to mnd, tror det motsatte er mer vanlig, at man er alene par år? Men selvsagt, jeg har også hatt kjærester som har snudd på en tiøring... Ikke noe å gjøre med det... dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå