AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Hei, jeg har prøvd å fullføre skole i mange år, men aldri fått det til pga diverse helseproblemer. Jeg prøver nå igjen å ta en utdannelse, men det går ikke så bra. Det frister å droppe ut,fordi jeg synes bare at det er vondt å se hvor mye jeg failer. Jeg er i tjueårene forresten. Noen som har vært i samme situasjon? Kan man leve av jobb på Rema f.eks? Jeg er så fortvilet... Anonymkode: 41d08...277
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har prøvd å fullføre skole i mange år, men aldri fått det til pga diverse helseproblemer. Jeg prøver nå igjen å ta en utdannelse, men det går ikke så bra. Det frister å droppe ut,fordi jeg synes bare at det er vondt å se hvor mye jeg failer. Jeg er i tjueårene forresten. Noen som har vært i samme situasjon? Kan man leve av jobb på Rema f.eks? Jeg er så fortvilet... Anonymkode: 41d08...277 Er i samme situasjon, bare at jeg ikke vil droppe ut. Vil ha en utdannelse... Anonymkode: 01c78...e5b
amba Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er i samme situasjon, bare at jeg ikke vil droppe ut. Vil ha en utdannelse... Anonymkode: 01c78...e5b . Endret 12. januar 2017 av amba
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er i samme situasjon, bare at jeg ikke vil droppe ut. Vil ha en utdannelse... Anonymkode: 01c78...e5b Tar du høyere utdannelse? Anonymkode: 41d08...277
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tar du høyere utdannelse? Anonymkode: 41d08...277 Jepp. Anonymkode: 01c78...e5b
rockybalboa Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man leve av jobb på Rema f.eks? Anonymkode: 41d08...277 Selvsagt kan man leve av å jobbe på Rema. Hva tror du alle de som jobber der lever av ellers?? Endret 12. januar 2017 av rockybalboa
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #7 Skrevet 12. januar 2017 Tror du bare kan glemme å jobbe på Rema eller noen annen butikk. Det er ikke "bare" å få seg jobb der heller nå lengre. Det er ikke bare å få seg jobb i det hele tatt i dagens stramme samfunn. Anonymkode: 3e15b...67e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #8 Skrevet 12. januar 2017 Personlig kunne jeg ikke ha slått meg til ro med det. Akkurat nå er jeg i en utdanning som er veldig utfordrende for min helsesituasjon. Jeg ville ikke ha valgt den utdannelsen om jeg valgte etter hva som er mest behagelig for meg helsemessig. Per nå går det greit, men dersom det skulle snu seg ville jeg nok ha lett etter en utdanning som jeg har bedre sjanse på å mestre og søkt om tilpasninger i studieløpet. Eventuelt tatt det deltid. Når det er sagt er det ikke noe galt med å ikke ta utdanning og jobbe i ufaglærte stillinger resten av det yrkesaktive livet sitt. Det er jo et mye bedre alternativ enn å havne utenfor arbeidslivet. Det er også helt greit å gå gjennom et studium med karakterer på den nedre delen av karakterskalaen og ikke ha så mye å vise til under studietiden. Det er greit når man er frisk, og det er mer enn nok når man er i en helsesituasjon der det er vanskelig å gjennomføre studiene. Nå vet jeg jo ikke hva slags vansker du har, så nå svarer jeg kun på generelt grunnlag. Det er jo i noen situasjoner utdanning rett og slett er mulig, og det er greit det og. Anonymkode: a5483...50e
Gjest moreno Skrevet 12. januar 2017 #9 Skrevet 12. januar 2017 Å jobbe på Rema krever også noe av deg, være det seg oppmøte, fysisk arbeid, sosial omgang etc. Dersom du ikke takler skolegang er det ikke sikkert du takler jobb heller, uten at jeg vet hva du sliter med. Lykke til uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå