Gå til innhold

Hva svarer du dersom h*n spør deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si at du har en kjærlighetsinteresse. Du har lyst å bli sammen med denne personen etterhvert. Dere blir kjent med hverandre.

Vedkommende spør deg, hvor mange du har ligget med.

Hva svarer du? Sannheten? Ber du de svare først? Sier du høyere/lavere? Hvem inkluderer du (alle, alle som har betydd noe, alle du husker, osv)? 

Skriv gjerne også hvilket kjønn og hvor gammel du er.

Anonymkode: d7aa8...8f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier at det har h*n ingenting med.

• Liker 10
Skrevet

Jeg hadde ikke svart på det. Det har ikke denne personen noe med. Og sånn erfaringsmessig så ligger det sjalusi til grunne når folk trenger å vite sånt. Og svaret blir stort sett feil uansett hvor stort eller lite tallet er. Og pga så fører det aldri til noe godt å svare på slike spørsmål.

Kvinne, 28.

Anonymkode: 06a3e...c16

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri blitt spurt om tallet, men hadde det kommet et slikt spørsmål hadde jeg ikke hatt noe problem med å si at det har hun ingenting med å vite. Jeg er ikke engang bevisst på hva tallet mitt er, selv om jeg ikke har en endeløs liste akkurat.

Og enig i det AB over her sier, at uansett hva man svarer så blir det nok galt.

Jeg tror heller jeg ville invitert til en litt mer intelligent samtale i stedet for å gi noe som helst svar på det spørsmålet.

Skrevet

Hadde spurt han hvorfor han spør om det og hva godt han tror det fører med seg.

Anonymkode: 5515f...11f

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde mistet interessen. Nå har jeg hatt to sexpartnere, så det er ikke slik at jeg er redd for reaksjonen ved å svare. Jeg synes bare at dette ikke er noe en ny flørt har noe med. 

Jeg er kvinne, 21 år. 

Anonymkode: 0630d...c66

• Liker 2
Skrevet

Svarer sannheten. 

Anonymkode: a5666...7a5

• Liker 1
Skrevet

Han skal få tallet, om han kan gi en meget god og saklig begrunnelse for hvorfor han skal vite det.
ikke at jeg vet hvilke saklige grunner som er gode nok... noen forslag?

Skrevet

Jeg hadde sagt: Ikke mange! (Har bare hatt sex med eksen før jeg møtte han). Han har dog ikke spurt meg hvor mange jeg har hatt sex med, men etter nesten to måneder med dating og vi enda ikke hadde hatt sex (jeg liker å bli kjent først og at man bare vil satse på hverandre) spurte han meg om jeg var jomfru siden han ikke var vant med jenter som ville vente så lenge. :fnise: 

Anonymkode: c3ca3...e87

Skrevet

Spør "Hvorfor i all verden lurer du på det?" tilbake. Jeg svarer ikke på spørsmålet. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde han spurt om det, hadde interessen min forsvunnet som dugg for solen. Det er et veldig dårlig tegn når sånne spørsmål kommer, lyser sykelig sjalusi lang vei.

Anonymkode: d100b...bc4

Skrevet

Om det spørsmålet kom FØR vi egentlig hadde noe på gang så ville jeg svart at det litt for privat til at jeg ønsker å diskutere det med hvem som helst. Om vi derimot var på vei inn i et forhold (altså hadde datet en stund) ville jeg svart som sant er at jeg fortsatt kan telle de på en hånd. Og det er jeg glad for. Kvinne 40 år.

Anonymkode: 92aeb...42e

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke svart på det. Det har ikke denne personen noe med. Og sånn erfaringsmessig så ligger det sjalusi til grunne når folk trenger å vite sånt. Og svaret blir stort sett feil uansett hvor stort eller lite tallet er. Og pga så fører det aldri til noe godt å svare på slike spørsmål.

Kvinne, 28.

Jeg kunne fint spurt om sånt. Ikke fordi jeg er sjalu, men nysgjerrig😂

Tenker ikke at han ville vært sjalu heller

Kvinne 27

Anonymkode: 2d4f5...31d

• Liker 2
Skrevet

Samboeren min fikk sannheten (de to andre eksene mine også, men da var tallet veldig lavt). Vi har fortalt hverandre sannheten om alt, synes det har vært veldig betryggende.

Skrevet

Spørs jo litt i hva slags kontekst han spør også da, bare plutselig ut av det blå, eller snakket vi om noe som var relevant?

Jeg tror jeg uansett bare ville svart ærlig, bryr meg ikke så veldig mye egentlig. Blir ikke fornærmet over et slikt spørsmål, jeg kan bli nysgjerrig på sånt selv, uten å ha et behov for å være dømmende eller ha noen baktanker med det.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 28.

Samme her. Og gått videre.

Kvinne, 26.

Anonymkode: 09d8c...2b3

Skrevet

Det kan være av verdi å vite det i forhold til selve sexen dere har/skal ha. Man utvikler seg i sexlivet også dom ellers i livet, og det å vite hvor erfaren partneren er kan hjelpe dere til å kunne møtes på et likt plan seksuelt så begge føler seg komfortable.

Når det er sagt er ikke nødvendigvis det å diskutere antall partnere det som har noe for seg, og det å diskutere seksuelle erfaringer kan også bli rimelig kleint, hvis ikke kleinere. Jeg er hvertfall ikke interessert i å høre hva en partner har av seksuell erfaring med en tidligere partner fordi da begynner man å se for seg bilder som etterhvert kan bli forstyrrende.

Anonymkode: c24ea...2a7

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si at du har en kjærlighetsinteresse. Du har lyst å bli sammen med denne personen etterhvert. Dere blir kjent med hverandre.

Vedkommende spør deg, hvor mange du har ligget med.

Hva svarer du? Sannheten? Ber du de svare først? Sier du høyere/lavere? Hvem inkluderer du (alle, alle som har betydd noe, alle du husker, osv)? 

Skriv gjerne også hvilket kjønn og hvor gammel du er.

Anonymkode: d7aa8...8f6

Menn nedjusterer antall dem har ligget med ..og kvinner ikke bare nedjusterer med lyver til de grader. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være av verdi å vite det i forhold til selve sexen dere har/skal ha. Man utvikler seg i sexlivet også dom ellers i livet, og det å vite hvor erfaren partneren er kan hjelpe dere til å kunne møtes på et likt plan seksuelt så begge føler seg komfortable.

Når det er sagt er ikke nødvendigvis det å diskutere antall partnere det som har noe for seg, og det å diskutere seksuelle erfaringer kan også bli rimelig kleint, hvis ikke kleinere. Jeg er hvertfall ikke interessert i å høre hva en partner har av seksuell erfaring med en tidligere partner fordi da begynner man å se for seg bilder som etterhvert kan bli forstyrrende.

Anonymkode: c24ea...2a7

Hvor mange sexpartnere man har hatt sier vel ingenting om hvor erfaren man er? 

Min samboer spurte meg (vi kom naturlig inn på det samtaleemnet), og jeg svarte ærlig. Ingen sjalusi til grunne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...