Gå til innhold

Er så forelsket, men tror jeg har ødelagt mine sjanser

Anbefalte innlegg

Skrevet

For nesten ett år siden ble det slutt mellom meg og eksen etter fire år. Jeg var helt knust. På ca samme tid så jeg en gutt og jeg hilste på han i fylla, men ikke noe mer. Så han flere ganger etter det på skolen osv., men ingen tok kontakt. Jeg var fortsatt lei meg etter bruddet og begynte å drikke en del, i helgene med venner. 

En gang i sommer inviterte han meg med på nach, og jeg ble med. Jeg ønsket jo å bli kjent med han, og jeg var allerede solgt fra første gang jeg så han. Var nok litt for full, så vi endte opp i sengen. Etter det hørte jeg ingenting, men noen uker senere skjedde det samme igjen. Og igjen. Ingen kontakt i mellomtiden. 

En annen gang ble jeg med en annen hjem, en jeg ikke var interessert i. Det viste seg da at han jeg hadde hatt sex med noen ganger hadde flyttet dit. Da han så meg ble han overrasket, men han overså meg. Senere den natta sendte han meg melding og spurte om jeg ville komme, jeg svarte ikke før dagen etter at jeg ikke hadde sett meldingen, men fikk ikke svar. 

Etter noen uker ble han (jeg liker) med hjem til meg. Jeg la han til på facebook for å håpe at han skulle ta kontakt. Det gjorde han ikke. På skolen sa han ikke hei til meg de få gangene jeg så han, og han ventet alltid til siste minutt med å invitere meg hjem. 

Nå for en måned siden var jeg hjemme hos han, og vi hadde sex. Dette har altså skjedd i ca ett halvt år. For et par uker siden havnet jeg på nach hjemme hos han og noen venner av meg og han. Der var også en annen gutt, som er kompis av han, som jeg har snakket litt med på meldinger. Det viste seg at han var interessert i meg, og jeg hadde egentlig ikke tenkt over hva jeg føler om han. Det endte opp med at vi lekte sånn lek hvor man måtte gjøre det som ble sagt, hvis man ble valgt. Jeg var veldig mye med han som liker meg, fordi jeg ville ikke såre han og var alt for full. Etter hvert gikk han jeg liker for å legge seg. Jeg og kompisen hans begynte å rote litt, men jeg ville ikke ha sex eller noe sånt. 

Dagen etter sendte jeg melding til han jeg liker, for å prøve å få i gang en samtale, han svarte og stilte noen spørsmål tilbake, men virket ikke så veldig interessert, bare høflig. Det var en ting jeg glemte igjen der, som jeg skal hente når jeg får tid. 

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Det har vært ganger hvor jeg har vært alt for full og kysset andre på byen, egentlig mest for å få hans oppmerksomhet, noe jeg selvfølgelig ikke fikk. Angrer på alt jeg har gjort, og skulle ønske jeg hadde tatt kontakt før jeg rotet med kompisen hans... 

Enten er han overhodet ikke interessert i meg, bare lettvint sex, ellers så var han faktisk interessert i meg og jeg har ødelagt det hele med å drive med kompisen hans. Hvis det siste stemmer, er det noe jeg overhodet kan gjøre for å få han til å bli interessert igjen? Jeg er egentlig ikke personen til å kysse andre uten videre eller sånne ting, men skjedde meg et overgrep i sommer som fikk meg til å oppføre meg helt annerledes, og spesielt når jeg blir full. Jeg ønsker å endre denne adferden, men det er ikke lett, samtidig som det er deilig og glemme alt for en kveld, selv om det er tusen ganger verre dagen etter. 

Anonymkode: c20b0...193

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å fortelle at han en gang inviterte meg hjem til han for å se på film i edru tilstand, men jeg vet ikke om han mente film eller rett og slett sex. jeg takket nei, fordi det passet ikke. 

Anonymkode: c20b0...193

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...