AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Jeg har blitt anbefalt å spille rolig musikk for ungene for å få dem til å sovne lettere om kvelden. Er dette en type musikk som kunne passe, tror dere? Den starter rolig og søvndyssede, men jeg er usikker på de litt mer livlige tonene senere i videoen. Jeg vurderer å sette den på repeat helt til de lysvåkne ungene slokner, selvsagt etter at nattakos,, stell, tannpuss og sang er unnagjort. https://www.youtube.com/watch?v=yErnuebA9Yo Anonymkode: 6986b...c78
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt anbefalt å spille rolig musikk for ungene for å få dem til å sovne lettere om kvelden. Er dette en type musikk som kunne passe, tror dere? Den starter rolig og søvndyssede, men jeg er usikker på de litt mer livlige tonene senere i videoen. Jeg vurderer å sette den på repeat helt til de lysvåkne ungene slokner, selvsagt etter at nattakos,, stell, tannpuss og sang er unnagjort. https://www.youtube.com/watch?v=yErnuebA9Yo Anonymkode: 6986b...c78 Vet ikke. Men jeg vet at det finnes massevis av musikkvideoer som skal få barn til å sove (bl.a. Baby Mozart) Har du prøvd denne boken? Denne boken skal få hvem som helst til å sovne :) Anonymkode: 57f29...844
Tippemor Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Jenten vår hører på Pipe Pan musikk når hun legger seg. Hun fyller snart 10. Men hun får og melatonin,for å få hjelp til innsovnings prosessen
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Rolig musikk kan ha god virkning. Du passer vel på å slå av skjermer i god tid før legging, senest en time før? Annet som kan hjelpe på søvnen er en tur ut før kveldsmat og lese/synge på sengen. Anonymkode: 9fccc...893
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #6 Skrevet 14. januar 2017 På 12.1.2017 den 5.14, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 57f29...844 Mine barn hadde aldri sovnet av den musikken. Heller tvert imot. De sovner kun hvis rommet er mørkt og det er stille. Anonymkode: d3333...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå