Gå til innhold

Stemningsvideo for å få barna til å sovne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt anbefalt å spille rolig musikk for ungene for å få dem til å sovne lettere om kvelden. Er dette en type musikk som kunne passe, tror dere? Den starter rolig og søvndyssede, men jeg er usikker på de litt mer livlige tonene senere i videoen. Jeg vurderer å sette den på repeat helt til de lysvåkne ungene slokner, selvsagt etter at nattakos,, stell, tannpuss og sang er unnagjort. 

https://www.youtube.com/watch?v=yErnuebA9Yo

Anonymkode: 6986b...c78

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt anbefalt å spille rolig musikk for ungene for å få dem til å sovne lettere om kvelden. Er dette en type musikk som kunne passe, tror dere? Den starter rolig og søvndyssede, men jeg er usikker på de litt mer livlige tonene senere i videoen. Jeg vurderer å sette den på repeat helt til de lysvåkne ungene slokner, selvsagt etter at nattakos,, stell, tannpuss og sang er unnagjort. 

https://www.youtube.com/watch?v=yErnuebA9Yo

Anonymkode: 6986b...c78

Vet ikke. Men jeg vet at det finnes massevis av musikkvideoer som skal få barn til å sove (bl.a. Baby Mozart)

Har du prøvd denne boken?

Denne boken skal få hvem som helst til å sovne :)

Anonymkode: 57f29...844

Skrevet

Skrevet

Jenten vår hører på Pipe Pan musikk når hun legger seg. Hun fyller snart 10. Men hun får og melatonin,for å få hjelp til innsovnings prosessen

Skrevet

Rolig musikk kan ha god virkning. Du passer vel på å slå av skjermer i god tid før legging, senest en time før? Annet som kan hjelpe på søvnen er en tur ut før kveldsmat og lese/synge på sengen. 

Anonymkode: 9fccc...893

Skrevet
På 12.1.2017 den 5.14, AnonymBruker skrev:

Mine barn hadde aldri sovnet av den musikken. Heller tvert imot. De sovner kun hvis rommet er mørkt og det er stille.

Anonymkode: d3333...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...