Gå til innhold

Skal til utlandet å møte ham

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal utenlands å møte en gutt jeg har snakket en stund med over nett. Han virker veldig harmløs, og jeg føler meg ganske trygg. Noen som har noe bra tips å komme med? Gleder meg masse, og det gjør han også. Håper det blir litt kos :ninuskapus: Og om kjemien i verste fall ikke skulle stemme i virkeligheten, har jeg jo blitt en erfaring rikere og tillegg fått meg en liten utenlands tur.

Noen som vil dele erfaringer?

Anonymkode: a7a30...106

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som frykter meg mest er egentlig engelsken, for han er fra Østerrike/Tysk.. er ikke ikke akkurat så veldig flink i engelsk. blææ..TS

Skrevet

Pleier du være impulsiv?

Anonymkode: dc59c...88a

Skrevet

Ja. Hvordan det?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Hvordan det?

Da er mitt forslag at du ikke gjør det. Har veninner som kan gjøre lignende når de har en down periode, og de kommer alltid tilbake mye lenger nede enn hva de var når de dro. Det er du som bestemmer, men det er verdt å ta med seg dersom du er litt opp og ned i humør.

• Liker 3
Skrevet

Hallo, man er da ikke nødvendigvis bipolar om man er impulsiv!!

kos deg  på tur, TS! Hvor skal dere treffes? 

Jeg dro til London på impuls for å møte en fyr, det var jo en interessant opplevelse 😂

Anonymkode: 980ee...350

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er mitt forslag at du ikke gjør det. Har veninner som kan gjøre lignende når de har en down periode, og de kommer alltid tilbake mye lenger nede enn hva de var når de dro. Det er du som bestemmer, men det er verdt å ta med seg dersom du er litt opp og ned i humør.

Jeg har alltid vært impulsiv og spontan, og elsker det. Jeg klarer å tenke konsenkvenser selv. Dessuten ble ikke denne turen bestemt over natten heller akkurat, men ellers takk. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dro til London på impuls for å møte en fyr, det var jo en interessant opplevelse 😂

Takk! Vi skal treffes i Tyskland, så det kan jo bli gøy! haha, hvordan gikk det for dere? Sov du hos han?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skrev jeg ikke heller, det er likevel en veldig sterk korrelasjon mellom impulsivitet og bipolar / cluster b personlighetsfortstyrrelser, og impulsive avgjørelser fører ofte til dårligere selvfølelse hos mennesker, som igjen kan bli en ond sirkel.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skrev jeg ikke heller, det er likevel en veldig sterk korrelasjon mellom impulsivitet og bipolar / cluster b personlighetsfortstyrrelser, og impulsive avgjørelser fører ofte til dårligere selvfølelse hos mennesker, som igjen kan bli en ond sirkel.

Jeg vet du mener dette bra, men jeg er uenig med deg. Impulsive mennesker lever på instinkter, ikke viljestyrke. Langtidskonsekvenser har ingen ting å si. Og som mann må jeg si det er artig å møte disse jentene. De har ofte elleville seksuelle fantasier, og jeg antar det nettopp er derfor ts ønsker å legge ut på denne turen. Tror det blir et veldig kinky møte for denne tyske mannen. Ikke ta det fra han.

Anonymkode: 3ddc9...f18

Skrevet

Jeg gjorde dette for 4 år siden, og vi er sammen ennå!

Gjør det TS, det verste som kan skje er at det blir kleint og dumt, da får du bare ta inn på hotell da, eller dra hjem igjen.

Jeg hadde snakket med han i noen måneder, og slang meg på et fly. Han hentet meg på flyplassen, og vi dro hjem til han. Planlegg på forhånd hva som er målet med møtet, hva dere ser for dere kommer til å skje videre. 

Anonymkode: 9c035...2c9

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet du mener dette bra, men jeg er uenig med deg. Impulsive mennesker lever på instinkter, ikke viljestyrke. Langtidskonsekvenser har ingen ting å si. Og som mann må jeg si det er artig å møte disse jentene. De har ofte elleville seksuelle fantasier, og jeg antar det nettopp er derfor ts ønsker å legge ut på denne turen. Tror det blir et veldig kinky møte for denne tyske mannen. Ikke ta det fra han.

Hvis det trykker den ene parten ned, så er jo ikke det noe vi bør oppfordre til.

Anonymkode: c7485...d60

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis det trykker den ene parten ned, så er jo ikke det noe vi bør oppfordre til.

Anonymkode: c7485...d60

Hvis hun velger å gjøre det, så er det hennes valg. Impulsive mennesker liker ytterpunkter, ikke stabilitet, så om det blir en dårlig opplevelse så gir det henne trygghet å være i en depressiv situasjon.

Skrevet

Jeg dro til Malmø for å møte en jeg hadde snakket med på nettet. Han hentet meg på stasjonen og jeg sov hos han en helg. Det ble full klaff, jeg har flyttet hit og nå har vi vært sammen i 5 år :)

Anonymkode: 0ac8b...e4b

Skrevet

Så gøy å høre at det har gått så bra med dere :)

En annen ting er at jeg dessverre mest sannsynligvis får perioden min ila den helgen.. er det noe medisiner eller lignende for å utsette det? Er så dritt å være småstresset hele tiden for å bli gjennom osv.. haha....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...