AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Hei, jeg har et spm. Jeg har laget marsipankake før, men jeg har ALDRI laget marsipankake som er 2 etasjer og har noen spørsmål. 1. Kan jeg stable kaken ved bare putte den andre lille kaken oppå den store uten noe sugerør eller det som holder kaken på plass eller må jeg ha sånn sugerør lignende rør? 2. Hvis jeg ikke bruker sugerør lignende rør, kan kaken bli ødelagt? Jeg tenker å lage slik kake, Anonymkode: a9aa0...87d
ViljaH Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 Du må ha en flat tallerken under øverste etasje også, og sette fundament i nederste etage f.eks 4 sugerør med grillpinne inni. Hvis du ikke bruker noe, må vel kakene være temnelig tørr og hard for ikke å sige.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Så man putter sugerør fordi det skal holde kaken stødig slik at den ikke kollapser om jeg skjønte det riktig? Se videoen jeg refrer til: Anonymkode: a9aa0...87d
dillyduzit Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så man putter sugerør fordi det skal holde kaken stødig slik at den ikke kollapser om jeg skjønte det riktig? Se videoen jeg refrer til: Anonymkode: a9aa0...87d Stemmer. Har kaken mye fukt i seg, vil den begynne å sige nedover og lage et søkk i bunnkaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå