Herk Skrevet 11. januar 2017 #1 Del Skrevet 11. januar 2017 (endret) Hei. Jeg åpner meg litt nå. Jeg går nå på antidepressiva og blir gal. (Er litt psykisk sliten og svært nærtagende og lite mentalt forsvar siste månedene) Det er tredje dag på rad at jeg ser et tapt anrop fra skjult nummer og det gjør meg gal. Hver dag ringes det til meg etter arbeidstid (16.30, 18.30 og 20.00) og hver gang hører jeg det ikke. Nå blir jeg paranoid grublende over hva i all verden dette kan være som er så viktig at de ringer hver dag. Kan noen berolige meg, det er vel ingen seriøse aktører i samfunnet (politi, skattevesen osv.) som ringer fra skjulte numre etter arbeidstid? Berolig meg vær så snill.. Har ingen gjeld som burde gå til innkasso eller noe politiet trenger å ta kontakt med, men grubler på dette uten at jeg vet hvorfor og det stresser meg. Hvis det er noe veldig viktig så kontaktes det via mail, tlf eller brev ikke sant? Stikkord: Ingen Endret 11. januar 2017 av Herk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Listen Skrevet 11. januar 2017 #2 Del Skrevet 11. januar 2017 Ring operatør og få utskrift. Telia tar 50,- kr for det - da ser du nr som er ringt i fra, selvom det er skjult anrop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herk Skrevet 11. januar 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 11. januar 2017 Jeg tok den denne gang. Nøyaktig samme tid i går, markedsundersøkelse. Men de sier at de ikke har ringt meg tidligere. De startet undersøkelsen på mandag (da det startet) og ringte på nøyaktig samme tid som i går. Det kan værre litt for store tilfeldigheter? Ellers takk for svar. Høres sikkert litt rar ut men jeg er utslitt mentalt og slike ting har jeg dessverre ikke så mentalt motstand for i disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå