Gå til innhold

Favoritt treningstøy/skomerke? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer rett og slett på hvilke som er deres favoritter, hvorfor, til hvilket bruk? Selv har jeg ulike favoritter til ulik bruk, merker jeg! Her er mine: 

- Reebok (styrketrening) 

- Run and relax (yoga, styrketrening, hjemme og på rolige gåturer) 

- Casall (generelt til all type trening, de sømløse tøylene anbefales!)

- Skins (kompresjonstights til høypuls og løping)

vil gjerne høre deres erfaringer!:-))

Anonymkode: a0b0d...ecb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brave Person. Veldig gode tightser. 

Anonymkode: eeb1f...d79

Skrevet

Nike til overdeler da de ofte har en passform som passer min lange overkropp. Røhnich til tights. Nike, Adidas og Asics til sko. Sportsbh nike, shock absorber, anita eller casall.

Jeg er så nøye på treningstøyet at det nesten er flaut. Synes det er helt greit å bruk 800kr på en treningstights, men vil ikke bruke mer enn 300kr på et par jeans :P

Skrevet

Tights og topper: Craft

Løpejakke: Nike

Sokker: Pierre Robert

Sko: Mizuno

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Liker best Nike .

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Kari Traa. Gode materialer, god passform og jeg liker designet.

Anonymkode: 14f92...e78

Skrevet

Adidas bukser og tights.

Mizuno sko. 

Line one sokker + Ulvang ultra til vinterbruk. 

Resten er litt hipp som happ. 

Skrevet

Jeg kjøper gode sko og det billigste treningstøyet HM fører, gjerne på salg i tillegg.

Jeg legger heller noen tusen i fottøyet (og ryggen min) enn buksa jeg har på meg.

Skrevet

De beste joggeskoene jeg har hatt er fra adidas. De beste tightsene er 2xu og kari traa. Ellers liker jeg nike, spesielt treningsbh. Kjøper treningstopper overalt, er ikke så nøye på det (trives for tiden best i oversized tank tops).

Anonymkode: 7c418...1f0

Skrevet

Bruker veldig mye treningstøy, her er favorittmerkene til de forskjellige tingene.

Joggesko: Asics, reebok og adidas

basketsko: reebok, nike og adidas

basketdrakt/ shorts: adidas (spiller basket)

sokker til basket: nike og champion, helst knelange, bruker to til tre par samtidig litt etter skoene.

sokker til løping: nike er nok favoritten, men bruker to par her også, så litt forskjellig hva jeg har under nikesokkene. Bruker stort sett tennissokker til løp og annen trening men hender jeg drar basketsokkene over. Fikser ikke ankelsokker, føler alltid at de detter av meg. Bruker ofte Under Armour sokker under egentlig. 

Fotballstrømper: adidas

fotballdrakt/shorts: adidas

tights: adidas og 2XU

t-shirts: adidas, nike og champion

treningsjakke: adidas 

overtrekksdress: adidas

joggebukse i bomull som kanskje er vel så mye til kos som til og fra trening, adidas, umbro og puma. 

Genser i bomull. Adidas, umbro, puma og reebok. 

Kompresjonstopp: under armour, nike og adidas. 

Sports bh: nike. 

På fritiden bruker jeg ofte adidas firebirdjakke som jakke og når det blir kaldt gjerne en treningsjakke under i tillegg. Her bruker jeg både puma, kappa, nike og andre adidas jakker under, men liker det enkle klassiske designet på adidas firebirdjakkene, så de er som regel ytterst. Jobber i treningsstudio og spiller basket og noe fotball på fritiden, så bor for det meste i treningstøy. Heldigvis er samboeren en som liker ei sprek litt ujålete jente. 

Anonymkode: 8f72b...e26

• Liker 1
Skrevet

Overdeler: Nike og 2xu

Tights: Skins og Casall

Sko: Asics og Nike

SportsBH: Pierre Robert

Anonymkode: 7fe86...ba1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...