Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rota bort ekstranøklene til bilen vår. Noen som har tips til hvor jeg kan lete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow. Trur man må være skikkelig kjempesynsk for å få til å hjelpe deg, på den lille informasjonen du oppga!!!😂 Funker nok ikke helt sånn, kjære deg!

Anonymkode: f10a7...b0f

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Wow. Trur man må være skikkelig kjempesynsk for å få til å hjelpe deg, på den lille informasjonen du oppga!!!😂 Funker nok ikke helt sånn, kjære deg!

Anonymkode: f10a7...b0f

Taler du på vegne av de synske. Wow

• Liker 1
Skrevet

Hverken her eller andre steder, gitt.

Anonymkode: dc7a8...4e8

• Liker 1
Skrevet

Den ligger der du la den. 

Vær så god, den var gratis. ;-) 

Anonymkode: 1ac8f...acc

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den ligger der du la den. 

Vær så god, den var gratis. ;-) 

Anonymkode: 1ac8f...acc

Fillern, jeg hadde tatt 15000 for det rådet.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Ingride skrev:

Jeg har rota bort ekstranøklene til bilen vår. Noen som har tips til hvor jeg kan lete?

Får opp en oppbevarings sak med flere rom i, som du ikke bruker særlig. Kan være en veske. Nøkkel i et lite rom.

Anonymkode: 51b99...2f8

Gjest Jonasmann
Skrevet
8 timer siden, Ingride skrev:

Jeg ser ..., den er der du sist ville lett.

Skrevet

Jeg er ikke synsk, men kan foreslå noen steder likevel, i tilfelle du ikke har tenkt på å lete der.

- Bak bord/kommoder o.l. som står mot en vegg? Gjerne der du oppbevarer de ordinære nøklene.

- I en eller annen skuff/hylle/skap med masse småtteri i? Gå inn i hvert rom og tenk nøye gjennom om det finnes noen sånne steder i hvert eneste rom.

- Kan den rett og slett ha havnet i bilen? Hvis du har mulighet til å sjekke der, da.

- I en jakkelomme på en jakke som ikke brukes mer, eller en gammel veske/ryggsekk, altså i et klesskap eller noe sånt?

Klarer du å huske når den sist ble brukt? Har den blitt brukt noensinne? Hvis den aldri har blitt brukt kan den jo ligge sammen med eventuelle papirer for bilen, eller som jeg foreslo tidligere, i selve bilen. Hvis den har blitt brukt, klarer du å huske når/hvilken setting det var i? Besøkte du noen? Ble den brukt i garasjen? Husker du om den ble tatt med inn i huset?

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

under matta ??

Anonymkode: 76838...46d

• Liker 1
Skrevet

Husker du når du brukte den sist? Prøv å gå tilbake til den situasjonen. Simulér gjerne fysisk også.

• Liker 1
Skrevet

I en skål/bolle :vetikke:

Anonymkode: 9ea0f...c5d

• Liker 1
Skrevet
På 11. januar 2017 den 19.05, Ingride skrev:

Pose, kjøkkenbenk?

Anonymkode: f61fc...215

• Liker 1
Gjest Raptuza
Skrevet

Sjekk bukselommer. Har du skiftet bukse siden du var i bilen? Lagt nøklene i gangen? Veska?  Bokhylle? Bord? På badet? Nattbordet?

Skrevet

De har vært borte siden jul. Tror nok de er forsvunnet for godt, gitt:( 

Skrevet

Nei, skulle du sett! Ikke en eneste synsk person som kunne fortelle deg hvor nøkkelen er. Nesten så en skulle tro det ikke egentlig går an å se på magisk vis hvor fremmede folks eiendeler befinner seg.

Skrevet

I en sko i gangen? på badet på gulvet. i en hylle i gangen? 

Anonymkode: 303c0...d23

Skrevet
På ‎11‎.‎01‎.‎2017 den 19.05, Ingride skrev:

Kanskje lobefinnefisken har spist opp deres synske evner, som forrett, før den spiste opp hele evolusjonslæren :D

Skrevet

De er..der du la de sist. Jeg vant!!:alice:

Anonymkode: 76838...46d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...