Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en "pulevenn" i snart 3 år. Vi bodde tidligere i samme by og møttes ofte. Nå bor vi hver vår del av landet. Han har tidligere virket interresert i noe mer, men jeg holdt tilbake. Dette fordi jeg var usikker på om han mente dette, og ble advart av flere om at han sikkert ikke mente alvor. Møtte han i julen, da vi begge var i hjembyen. Dette var koselig, og han ville jeg skulle komme på besøk. Nå i ettertid har jeg tenkt mye på dette.. Han har også villet dette tidligere, men jeg har ikke tatt sjangsen på det før. Tror dere han er ute etter noe mer, når han inviterer meg, eller er det bare for å få seg noe ? 

Er redd for å reise, ettersom jeg tror jeg utvikler følelser for han... og vil virkelig ikke få mer følelser for han, dersom han ikke gjengjelder dette...

Såå, burde jeg ta sjangsen å reise eller legge det på is.? 

Anonymkode: e9bf9...9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke? 

Du har tre muligheter her.

1. Reis. Dere liker hverandre. Dere vurderer om dere er på linje i forhold til barn, bosted, verdier. Ting går bra.

2. Reis. En eller begge liker ikke den andre. Eventuelt har dere ulike verdier e.l. Det har vært en fin uke/helg.

3. Du drar ikke. Ingenting skjer.

Du har, med andre ord, lite å tape, bortsett fra frykten fra å bli avvist.

Anonymkode: 013aa...22c

• Liker 4
Skrevet

Ikke ta det så seriøst. Du har sikkert godt av en flørt.

Anonymkode: 6d19f...e16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...