AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Hei! Kjøpte meg et par nye løpesko for en liten tid tilbake. Disse viste seg å være litt trange, så av erfaring (og mange blå tær) valgte jeg å gå opp en halv størrelse. Problemet nå er at disse skoene er litt for store. De sitter greit på foten, men sklir når jeg går. Vil det hjelpe å legge en såle i? Eller er det noe lurt man kan lime på bak ved hælen, så de holder seg på plass? Anonymkode: e8cb5...99e
Gjest lipgloss Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Jeg ville bare lagt en extra såle i dem,det er bedre at du har for stor plass til tærne en for liten,gjentatte skader på tånegler kan føre til permanent skade og deformerte negler på tærne.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Prøv med et par ekstra sokker, gjør alltid underverker for meg. Anonymkode: 15816...90a
Cata Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Vil tro ekstra sokker, såle eller rett og slett snøre dem litt strammere hjelper. Jeg bruker selv sko som er litt i største laget når jeg løper (vil ikke ha blå tær) og for meg hjelper det å være påpasselig med å snøre dem stramt så foten ikke så lett glir framover.
Lill3My Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 På 1/11/2017 den 18.27, AnonymBruker skrev: Hei! Kjøpte meg et par nye løpesko for en liten tid tilbake. Disse viste seg å være litt trange, så av erfaring (og mange blå tær) valgte jeg å gå opp en halv størrelse. Problemet nå er at disse skoene er litt for store. De sitter greit på foten, men sklir når jeg går. Vil det hjelpe å legge en såle i? Eller er det noe lurt man kan lime på bak ved hælen, så de holder seg på plass? Anonymkode: e8cb5...99e Du kan også teste ut "hæl-lås"; en måte å knyte skoene på som kan hjelpe mot at den sklir mot hælen. (Hvorvidt det las seg gjøre avhenger litt av hvilke type sko det er snakk om da... men om det er typiske joggesko/sneakers så bør det fungere bra)http://treningstips.org/slik-unngar-du-gnagsar-i-joggeskoene/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå