Gå til innhold

Test din sex iq

Fremhevede innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Bare for gøy da, selvsagt. Jeg scoret fult :ler::ler:

Gratulerer, sexlivet ditt blomstrer! Er du nyforelsket?

Hva får du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bertine
Skrevet

fikk dette jeg:

Du er sannsynligvis trygg på din seksualitet, og godt fornøyd. Kanskje er alt flott som det er? Alt ligger til rette for litt ekstra krydder, dersom dere lyster!

hmmm, er vel positivt dette? :ler:

Skrevet

Sexlivet blomstrer her også.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Gratulerer, sexlivet ditt blomstrer! Er du nyforelsket? :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du er sannsynligvis trygg på din seksualitet, og godt fornøyd. Kanskje er alt flott som det er? Alt ligger til rette for litt ekstra krydder, dersom dere lyster!

Skrevet

Sexlivet ditt blomstrer, er du nyforelsket? :sjarmor:

Skrevet

Gratulerer. sexlivet ditt blomstrer. Er du nyforelsket?

Skrevet

Fikk jeg ;)

Skrevet

"Du er sannsynligvis trygg på din seksualitet, og godt fornøyd. Kanskje er alt flott som det er? Alt ligger til rette for litt ekstra krydder, dersom dere lyster! "

Men det visste jeg jo fra før.... :wink:

Gjest jente_24
Skrevet

Idiotisk test, det er jo kjempetydelig hva man skal svare.. Sexuell IQ hva er det da? Trodde nå heller sosial IQ var viktig for bra sex, god kommunikasjon.

Gjest Anonymous
Skrevet
Idiotisk test' date=' det er jo kjempetydelig hva man skal svare.. Sexuell IQ hva er det da? Trodde nå heller sosial IQ var viktig for bra sex, god kommunikasjon.[/quote']

Enig.. Ellers så kan logisk intelligens også være godt å ha, slik at du raskt kan beregne hastighet x støtdybde + støtdybde = utløsningstid. På den måten kan man unngå for tidlig utløsning :ler:

Skrevet
fikk dette jeg:

hmmm, er vel positivt dette? :ler:

det fikk jeg også, og det til tross for at jeg ikke har noe sexliv.... :roll::ler:

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...