Gjest Catwoman Skrevet 4. desember 2004 #1 Skrevet 4. desember 2004 Bare for gøy da, selvsagt. Jeg scoret fult Gratulerer, sexlivet ditt blomstrer! Er du nyforelsket? Hva får du?
Gjest Bertine Skrevet 4. desember 2004 #3 Skrevet 4. desember 2004 fikk dette jeg: Du er sannsynligvis trygg på din seksualitet, og godt fornøyd. Kanskje er alt flott som det er? Alt ligger til rette for litt ekstra krydder, dersom dere lyster! hmmm, er vel positivt dette?
Gjest Madam Felle Skrevet 4. desember 2004 #5 Skrevet 4. desember 2004 Gratulerer, sexlivet ditt blomstrer! Er du nyforelsket?
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #6 Skrevet 4. desember 2004 Du er sannsynligvis trygg på din seksualitet, og godt fornøyd. Kanskje er alt flott som det er? Alt ligger til rette for litt ekstra krydder, dersom dere lyster!
kjellebassen Skrevet 5. desember 2004 #7 Skrevet 5. desember 2004 Sexlivet ditt blomstrer, er du nyforelsket?
Miss Angelina Skrevet 5. desember 2004 #8 Skrevet 5. desember 2004 Gratulerer. sexlivet ditt blomstrer. Er du nyforelsket?
Sommerfugl83 Skrevet 5. desember 2004 #9 Skrevet 5. desember 2004 Du er sannsynligvis trygg på din seksualitet, og godt fornøyd. Kanskje er alt flott som det er? Alt ligger til rette for litt ekstra krydder, dersom dere lyster! Fikk jeg
CeeCee Skrevet 9. desember 2004 #10 Skrevet 9. desember 2004 "Du er sannsynligvis trygg på din seksualitet, og godt fornøyd. Kanskje er alt flott som det er? Alt ligger til rette for litt ekstra krydder, dersom dere lyster! " Men det visste jeg jo fra før....
Gjest jente_24 Skrevet 13. desember 2004 #11 Skrevet 13. desember 2004 Idiotisk test, det er jo kjempetydelig hva man skal svare.. Sexuell IQ hva er det da? Trodde nå heller sosial IQ var viktig for bra sex, god kommunikasjon.
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #12 Skrevet 13. desember 2004 Idiotisk test' date=' det er jo kjempetydelig hva man skal svare.. Sexuell IQ hva er det da? Trodde nå heller sosial IQ var viktig for bra sex, god kommunikasjon.[/quote'] Enig.. Ellers så kan logisk intelligens også være godt å ha, slik at du raskt kan beregne hastighet x støtdybde + støtdybde = utløsningstid. På den måten kan man unngå for tidlig utløsning
aline Skrevet 13. desember 2004 #13 Skrevet 13. desember 2004 fikk dette jeg: Du er sannsynligvis trygg på din seksualitet, og godt fornøyd. Kanskje er alt flott som det er? Alt ligger til rette for litt ekstra krydder, dersom dere lyster! hmmm, er vel positivt dette? det fikk jeg også, og det til tross for at jeg ikke har noe sexliv....
Lady_Z Skrevet 13. desember 2004 #14 Skrevet 13. desember 2004 Du er sannsynligvis trygg på din seksualitet, og godt fornøyd. Kanskje er alt flott som det er? Alt ligger til rette for litt ekstra krydder, dersom dere lyster!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå