AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Penisen min er 12 cm i omkrets ved roten, med stramt målebånd og den er 12-13 cm i lengde fra rot til tupp. Er penisen min liten? Stemmer det at penis-størrelse ikke har noe å si, at det er det samme liksom? Kommer det kun an på hvordan man bruker den? Anonymkode: 06e34...eb8 1
Stiigen Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Hvis du gjør et søk på forumet her så vil du sikkert finne 500 tråder om penis-størrelse. Du kan jo sjekke ut de. Jeg er overrasket at damene fremdeles gidder å svare på disse trådene 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 Tror nok de fleste er lei alle disse penistrådene. Om du ikke får noe særlig med svar kan lese litt i de allerede eksisterende trådene her: https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=kvinneguiden+penis+site:forum.kvinneguiden.no Anonymkode: 9bbae...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Jeg er 49 år, og har til dags dato aldri spurt noen kjæreste eller sexpartner om hvor mange cm penisen deres er. Ingen har heller noengang sagt til meg at "du, vet du at penisen min er x cm lang??" Dette er info kvinner normalt sett går rundt og er lykkelig uvitende om. Antall cm sier meg derfor ingenting. MEN jeg tror din er mellom middels og liten ja, om den er 12 cm. Anonymkode: c0e53...7f1 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 Den er under gjennomsnittet og er vel ikke akkurat stor nei... Men du kan bli god i sengen selv om du ikke er av de størst utstyrte! Lær deg å bevege kroppen på en herlig måte som gjør at du roterer penis inne i skjeden, da treffer du like mye på en "sprengende" måte slik en større penis ville gjort. Anonymkode: 7c000...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #6 Skrevet 11. januar 2017 Den er ikke oppsiktsvekkende liten, men litt liten. Samme str som mannen min sin. Fungerte greit før jeg fødte, men siden jeg er blitt slappere i skjeden etter fødsler så blir den j minste laget for meg, kjenner ikke så mye dessverre. Men må understreke st jeg var veldig fornøyd med størrelsen før fødslene, da bar jeg trang i skjeden. Anonymkode: 897d9...940
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #7 Skrevet 11. januar 2017 Funker flott den, gjennomsnittlig og er sikker på at den er veldig fin og deilig. Nå må folk slutte med det små penis pratet i denne tråden. Anonymkode: 5b4ba...e6a
O-M Skrevet 11. januar 2017 #8 Skrevet 11. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Penisen min er 12 cm i omkrets ved roten, med stramt målebånd og den er 12-13 cm i lengde fra rot til tupp. Er penisen min liten? Stemmer det at penis-størrelse ikke har noe å si, at det er det samme liksom? Kommer det kun an på hvordan man bruker den? Anonymkode: 06e34...eb8 Husk at kvinner kan fint komme ved hjelp av sin egen finger. Sånn sett har du en relativt stor en,OK ? Bare hyggelig.. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #9 Skrevet 11. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den er ikke oppsiktsvekkende liten, men litt liten. Samme str som mannen min sin. Fungerte greit før jeg fødte, men siden jeg er blitt slappere i skjeden etter fødsler så blir den j minste laget for meg, kjenner ikke så mye dessverre. Men må understreke st jeg var veldig fornøyd med størrelsen før fødslene, da bar jeg trang i skjeden. Anonymkode: 897d9...940 Gjør noe med det da, og slutt å grine over det.... Kvinner kan med øvelser bli strammere igjen og verdsetter du sex, burde du gjøre det. Anonymkode: 332be...74a 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #10 Skrevet 11. januar 2017 Ja, den er litt liten, og ja størrelse har noe å si. Man vil bare være politisk korrekt når man sier noe annet. Men, din er jo ikke så liten at det trenger å ha noe å si. Lær deg noen smarte moves, så blir det nok helt greit. Anonymkode: 405bb...235 2
Kinno Skrevet 11. januar 2017 #11 Skrevet 11. januar 2017 (endret) Spiller jo ingen rolle hvordan den er...man må finne noen som passer sin egen størrelse, menn som damer. Endret 11. januar 2017 av Kinno
Sphere Skrevet 11. januar 2017 #12 Skrevet 11. januar 2017 Rent medisinsk har du en normal penis, som er kortere enn snittet og helt på snittet når det gjelder tykkelse. Det finnes kvinner der ute som vil synes det er i det minste laget, men da er det andre faktorer som også spiller inn. Deres egen størrelse må også tas med i beregningen, sammen med hva de er vant til fra før. Men for gjennomsnittskvinnen vil dette være en fin størrelse. Kos deg med det du har fått utlevert.
Sphere Skrevet 11. januar 2017 #13 Skrevet 11. januar 2017 Og du. Det går fint an å ha et godt sexliv selv om man skulle bli sett på som liten også.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #14 Skrevet 11. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør noe med det da, og slutt å grine over det.... Kvinner kan med øvelser bli strammere igjen og verdsetter du sex, burde du gjøre det. Anonymkode: 332be...74a Kan ikke bare gjøre noe med det, har knepet så det holder og jeg kommer aldri til å bli trang igjen. Kjipt, men sånn er det. Muskulatur i bekkenet kam skades og dermed vil knipetrening ha null effekt. Jeg er bare blitt normal, ingen vil operere en normal skjede trangere. Da må man først væte ordentlig vid slik at det faktisk er noe å operere. Anonymkode: 897d9...940 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #15 Skrevet 11. januar 2017 Så lenge du ikke skryter av at den er stor før du drar ned buksa, tipper jeg du overlever. Folk har forskjellige preferanser der, som med alt annet. Som dame har jeg bare én gang reagert særlig på at noen dårlig utstyrt, men da snakker vi på størrelse med ei sånn pølse fra hotellfrokoster - når den var erigert. Anonymkode: f57cc...04b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå