Gå til innhold

Glutenfri ferdigpizza

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd Grandiosa sin og syns ikke den er noe god. Den er grei om man legger på en god del ekstra ost. Hvilke glutenfrie ferdigpizzaer er gode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erfaringsmessig hittil er ingen. Den ene er verre enn den andre. 

Peppes glutenfrie pizzabunn er overkommelig. 

Anonymkode: 50e10...a43

Skrevet

Grandisen er helt ok.

Utover det kan bunnen fra Schär brukes med hell, men pizza lager jeg helst selv.

• 2 uker senere...
Skrevet
På 13.1.2017 den 4.10, AnonymBruker skrev:

Erfaringsmessig hittil er ingen. Den ene er verre enn den andre. 

Peppes glutenfrie pizzabunn er overkommelig. 

Tenker du på å bestille pizza fra Peppes nå, eller har de en glutenfri bunn man kan kjøpe i butikk og så ha fyll på?

På 13.1.2017 den 7.34, MarianneE skrev:

Grandisen er helt ok.

Utover det kan bunnen fra Schär brukes med hell, men pizza lager jeg helst selv.

Nja, jeg syns nå ikke grandisen er noe særlig da. Smaker veldig papp.

Men poenget er vel egentlig at jeg gjerne skulle hatt en glutenfri ferdigpizza som det bare er å varme opp, og ikke noe jeg trenger å lage til og styre masse for å få til. Jeg jobber i en studentbar hvor vi pleier å varme oss ferdigpizza mens vi rydder og spiser den etterpå. Jeg kan jo ha noe anna da, men det hadde vært veldig greit med ferdigpizza siden det er det alle de andre spiser og det som er greiest å lage til.

Skrevet
15 minutter siden, Persephone skrev:

Tenker du på å bestille pizza fra Peppes nå, eller har de en glutenfri bunn man kan kjøpe i butikk og så ha fyll på?

Nja, jeg syns nå ikke grandisen er noe særlig da. Smaker veldig papp.

Men poenget er vel egentlig at jeg gjerne skulle hatt en glutenfri ferdigpizza som det bare er å varme opp, og ikke noe jeg trenger å lage til og styre masse for å få til. Jeg jobber i en studentbar hvor vi pleier å varme oss ferdigpizza mens vi rydder og spiser den etterpå. Jeg kan jo ha noe anna da, men det hadde vært veldig greit med ferdigpizza siden det er det alle de andre spiser og det som er greiest å lage til.

Den i butikken som du må putte fyll på. Så litt jobb mer enn å slenge i ovnen. Men pdd eneste som ikke er papp synes jeg. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den i butikken som du må putte fyll på. Så litt jobb mer enn å slenge i ovnen. Men pdd eneste som ikke er papp synes jeg. 

Hmm, da får jeg vurdere om jeg gidder det eller om jeg skaffer noe anna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...