AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Jeg har fått annonse i en avis og fikk på forhånd beskjed om at den skulle settes inn på en viss ukedag. Jeg kunne ikke se noe til annonsen i avisen denne dagen, og i etterkant får jeg faktura på at den er satt inn en annen dag. Noe jeg selv ikke har hatt muligheten til å se. Hadde jeg visst at den skulle bli satt inn denne dagen så hadde jeg ikke ønsket det, da det koster mye (!) å sette inn en slik annonse og det betyr litt for publisiteten hvilken ukedag den kommer på trykk. Kan de kreve at jeg betaler for noe jeg ikke har gått med på selv, eventuelt at jeg slipper å betale hele summen? Kommer jeg evt. noen vei med å nekte å betale for dette? - jada, kommer til å bite i det sure eplet hvis alternativet er inkasso... Anonymkode: 328be...8f8
Million Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Hvis de ikke har levert bestilt produkt (annonsering en bestemt ukedag), så ville jeg ansett at jeg har rett til å klage, ja. Kontakt dem og hør, og forklar saken. Si at du ikke har fått det du bestilte, at de har gjort en feil ved å rykke inn annonsen feil dag. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 6 timer siden, Million skrev: Hvis de ikke har levert bestilt produkt (annonsering en bestemt ukedag), så ville jeg ansett at jeg har rett til å klage, ja. Kontakt dem og hør, og forklar saken. Si at du ikke har fått det du bestilte, at de har gjort en feil ved å rykke inn annonsen feil dag. Takk for svar! Jeg fikk ny annonsering på riktig ukedag som kompensasjon for feilen Anonymkode: 328be...8f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå