Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg HAAAATER håret mitt!! :-x Jeg har et fall hvor det som regel vipper utover, men av og til vipper det utover på den ene siden, mens den andre siden vipper innover. Dessuten er håret mitt slitt, og før noen foreslår at jeg må stusse det, så er ikke det problemet. Det er bare slitt, ikke noe glans eller noe i det. Etter jeg har vaska det, må jeg stappe masse produkter i det for at det skal holde seg nede og ikke stå til helsiken, men det ender alltid med at jeg må sette det opp i hale og dessuten er det jo til da stivt og ekkelt av alle hårproduktene! Det er så ... "fluffy" ! Det er frustrerende!! :-( Noen som har råd? Lengden er ned til skuldrene ... Årh, hva jeg ikke ville gjort for helt nydelig og uproblematisk hår!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Gå til frisøren og be om hjelp til å finne riktige produkter..

Jeg hadde veldig slitt hår i den forstand at det var vanskelig å gre ut og dermed ble litt glansløst, jeg bruker nå Nikita-shampoo og balsam og håret er lett og gre ut og har blitt veldig glanfullt. (nå hadde jeg ikke såå veldig problemhår men...verdt et forsøk.)

Skrevet

Hehe....husker det der. Umulig lengde. Hva med å spare til lengre hår og kjøpe produkter hos frisøren? Gradert frisyre er også lurt

Gjest Anonymous
Skrevet

Mitt hår var også ganske umulig tidligere, hadde da hår til skuldrene som var like langt over alt. Har hår med fall i som tidligere var brusete hele tiden. Nå har jeg klippet det masse opp, jeg har fortsatt hår til skuldrene, men det korteste håret oppå hodet er maks 10 cm, og nå har jeg ingen problemer med brusete hår som står ut, og trenger strengt tatt ikke stylingprodukter lengre, men bruker det gjerne.

Gjest gjest 0
Skrevet

Helt enig med de andre!

:-)

Klipp opp håret ditt så slipper du dette.. da blir du også kvitt mye av det tørre/slitte overhåret...

Pam

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for råd, men jeg har pleid å ha oppklippet hår, og sluttet med dette fordi det da vipper ut fra midt på huet liksom ... :-? Håret mitt er rett og slett håpløst, fallet er så stygt!! :-x

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg tror det kommer helt ann på hvordan det er klipt jeg.. man kan ha oppklipt hår på mange måter...

Ta deg en tur til en god frisør som har peiling! Gjerne en som er litt "moderne" De vet helt sikkert hvordan de kan hjelpe deg uten at du ser ut som en amøbe.

Pam

Skrevet

neineineinei!.. om du har fall ikke klipp det opp! .. det blir bare verre.. :)

Pørv kerastase ole relax serien.. og loreal structurizing fibre gel.. den kombinasjonen holder det sånn tålig i form ihverftall på mitt.

Jeg antar at du lufttørker håret? isåfall kan du dele håret i 3 , tvinne håret sammen og sette de vekk med sånne hårlus.. og ikke røre de til de tørker.. det hjelper på frus og form.. eller simpelthen ta hele og sette vekk med hårklype,

Hilsen Jasmin

( som har hatt sparesvei i all evigheter)

Skrevet

Bruk All Soft produktene fra Redken. Det gir håret litt tyngde slik at det ikke blir fluffy, samtidlig som det blir mykt og lett å frisere :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk takk for svar! :-) Dessverre har jeg en økonomi som skranser helt vanvittig, så noen dyre produkter må jeg vente en stund før jeg før kjøpt inn. Men skal helt klart prøve rådet ditt, Jasmin! Takktakk, alle sammen!

Skrevet
Takk takk for svar! :-) Dessverre har jeg en økonomi som skranser helt vanvittig' date=' så noen dyre produkter må jeg vente en stund før jeg før kjøpt inn. Men skal helt klart prøve rådet ditt, Jasmin! Takktakk, alle sammen![/quote']

Gjør det :P Det lønner seg hvertfall ha noe i det for å bekjempe frusen også... Men dette for du kjøpt i dagligvarebutikken også.. prøv den lilla serien til loreal tror jeg det er.. shock wawes?..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...