AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Enkelt og greit:) Aner ikke om det eksisterer, men genialt hadde det vært! Mange sliter med å finne de rette venninnene, da alle er så forskjellige. Så med en slik nettside så kunne en ha spleiset seg med de man vil. Sjansen er derfor større for å finne noen med likt syn, like verdier, like holdninger, like hobbyer osv. En masse bryderi spart.. Anonymkode: 2abcb...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Har du prøvd aktivitetsvenner.no? Jeg var der en stund, og traff et par stk der. En kar, som så viste seg var ute etter noe mer, og så en jente som jeg traff en del ganger, før hun så spurte meg om et veldig stort pengelån... (vi snakker femsifret beløp). Så jeg har ikke så positive erfaringer derfra, bare som en advarsel. Anonymkode: 7380e...d67
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 I Usa har de en slags vennetinder, hadde vært bra om det var noe lignende her.. Anonymkode: 5e0b1...f00
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 http://forum.kvinneguiden.no/forum/13-finn-en-venn/ Anonymkode: 9cbbd...b84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå