Gå til innhold

Er du nøye på hvordan du ser ut når du er hjemme alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du nøye på hvordan du ser ut når du er hjemme alene?

Anonymkode: d9602...5f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det :edie:jeg i.  :)

• Liker 4
Skrevet

Ja.

Skrevet

Ja, veldig. Jeg sørger for å være minst mulig tiltalende og ha det behageligst mulig:fnise:

Anonymkode: e3434...374

• Liker 8
Skrevet

Nei.. det ser jeg virkelig ingen grunn til. Jeg sørger for god hygiene, og børster håret for å unngå floker, men sminke og klær og dill, som ingen andre enn meg selv ser? Nope. 

Anonymkode: 6872b...922

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker å se ok ut enten jeg er sammen med folk eller ikke. 

• Liker 4
Skrevet

Nei, ikke spesielt nøye. Men har rutiner om morgenen uansett hva jeg skal :) 

• Liker 1
Skrevet

Er nøye med hygiene og vanlige rutiner på morningen, men sminke og klær bryr jeg meg ikke så mye om. Hopper rett i joggebuksa.

Anonymkode: 08253...c48

• Liker 2
Skrevet

Spørs litt. Noen ganger kan jeg daffe rundt i pysjen til langt på dag,men stort sett har jeg på vanlige klær. Bryr meg ikke så mye om å sminke og ordne meg da.

Skrevet

Ikke nøye, men kler meg som folk og slik at jeg føler meg vel.

Skrevet

Absolutt ikke. Da går jeg ofte rundt med dasseklær og bestemortutt :) 

Skrevet

Ingen sminke, og klærne må være behagelige. Det jeg kaller koseklær.

Men jeg må se anstendig nok ut til at skulle det ringe på døren, så kan jeg åpne døren uten å bli flau.

• Liker 2
Skrevet

Hjemme alene lever jeg stort sett i alt for store t-skjorter/gensere, håret i dult og det er det. Er ikke så nøye da.

• Liker 2
Skrevet

Nei som regel ikke, selv om jeg føler meg mer fresh hvis jeg dusjer, tar på litt sminke og en enkel bukse og tskjorte. Er veldig greit å være "klar" hvis man pmutselig skulle få planer :)

Anonymkode: a6d8c...6d1

Skrevet

Altså jeg vil ikke se ut som en dass om jeg er alene eller med folk, men jeg gidder ikke sminke meg liksom hvis jeg ikke skal møte noen eller dra ut i noen timer. Sminker meg ikke hvis jeg bare skal på butikken heller. Går i pysj/koseklær som ser fine ut, ikke er for store eller små og er rene.

Skrevet

Haha, nei. Dusjer og gjør hudrutinen min morgen og kveld. Ser ut som et lik uten sminke, men det gjør jo ingenting når ingen skal se meg!

Skrevet

Jeg er ganske jålete, og nyter derfor å se helt jævelig ut hjemme. Jo styggere jo bedre liksom. Så gikk brannalarmen her i bygget en dag :sjokk: så heretter går jeg med normale koseklær. 

Anonymkode: d093a...0fc

• Liker 3
Skrevet

Nope, dasser rundt i vide klær, ofte uten sminke.  Er ikke så nøye med dusj hver dag heller nr jeg har fri og ikke skal noe. 

Skrevet (endret)

Egentlig ikke, men jeg får noia av fett hår og takler ikke sånne svære joggebukser. Blir tights eller pysjbukse hvis jeg skal være slask. Må ikke ha på sminke, men føler meg mer fresh med et lag mineralfoundation uansett planer eller ei.

Endret av toothfairy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...