AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #21 Skrevet 11. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra sarkasme. Du fikk med deg de viktigste frasene "nå får det være nok", "politisk korrekt" og "krenkelse". Glemte bare "rasismekortet". Anonymkode: 542fd...e1c Fikk med hederskvinne, da! Anonymkode: eac6e...f9f 4
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. januar 2017 #22 Skrevet 11. januar 2017 (endret) Husker en gang det var en diskusjon på GMN om bananer var sunt eller ei. Heftig diskusjon mellom to gjester. Sluttpoenget til Vår ble noe a la "jeg spiser nå banan, jeg så!". Så vidt jeg husker var det ingen av gjestene som påstod at de ikke spiste det, og den ene av den ble veldig "truffet" av Vår sin siste kommentar. Sistnevnte gjest virket også en tanke lei seg da hun gikk fra studio. Det har også vært en episode tidligere der hun formulerte seg uheldig mtp hvor den ene gjesten kom fra. Var en del som tolket det rasistisk, og ut fra Vår sin SoME-deltagelse noen uker etter dette, forstod jeg det slik at Vår hadde hatt det tøft etterpå. Endret 11. januar 2017 av Mrs. Random Nick
Gjest Gregor Clegane Skrevet 12. januar 2017 #23 Skrevet 12. januar 2017 Har aldri hatt noe spesielt sans for Vår Staude. Hun tar for mye plass som programleder for et slikt type konsept som God Morgen Norge er. Måten hun opptrer på er til tider både uprofesjonell, frekk og lite gjennomtenkt. Kunne aldri tenkt meg å bli intervjuet av denne dama. Da skulle jeg vertfall hatt godt betalt.
winnie89 Skrevet 13. januar 2017 #24 Skrevet 13. januar 2017 Har ikke lagt merke til noe spes med henne. Syns hun er helt ok. Mer opptatt av innholdet i God Morgen Norge. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #25 Skrevet 13. januar 2017 Synes hun er morsom jeg 😂 Og jeg er typen som reagerer fort på nedlatende holdninger, spydigheter, osv. Jeg blir fort flau på andres bekostning.. Vår er bare humoristisk 😂😂 Anonymkode: 8917b...560 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #26 Skrevet 13. januar 2017 Tror man heller må se på om hun faktisk passer inn i konseptet som God morgen Norge er, og jeg tenker nei. Det skal være et lett og koselig program, selv om de noen ganger tar opp mer alvorlige temaer. Jeg synes ikke at hun passer inn i programmet, og man ser jo hvilke programledere som har vært der tidligere og hva som fungerer for det programmet. Hjelper ikke å komme med at man liker henne og uten henne hadde programmet blitt kjedelig når hun ikke passer inn i konseptet. Jeg synes hun passet bedre som nyhetsanker, og skjønner ikke hvorfor hun er på God morgen Norge. Anonymkode: 94d59...908 6
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #27 Skrevet 13. januar 2017 For en god del år siden når Vår Staude var nyhetsanker, så husker jeg godt under en sending at lydfolka i studioet skrudde opp lyden på micen hennes når hun var RASENDE - midt i en annen sekvens. Hun bannet og steiket. Så hun har nok et temperament Anonymkode: aabca...9be 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #28 Skrevet 13. januar 2017 Her var det mange som blir fornærmet og krenket på andres vegne. Anonymkode: a8519...e6a 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #29 Skrevet 13. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her var det mange som blir fornærmet og krenket på andres vegne. Anonymkode: a8519...e6a Endelig godt at folk ikke er så selvopptatte at de ikke har evne til å reagere når de ser folk som blir behandlet dårlig. Anonymkode: e5275...667 6
super-s Skrevet 13. januar 2017 #30 Skrevet 13. januar 2017 Hæ? Jeg ser på God Morgen Norge stort sett hver dag, og jeg har aldri lagt merke til det dere sier. Det kan hende at det er fordi jeg ikke sitter og følger med hele tiden, og at jeg dermed går glipp av kommentarene hennes. Jeg liker henne jeg, og jeg synes det var hysterisk morsomt (og superkleint) i dag da hun snakket om den orgasmekaken. 2
Gjest Jacklost Skrevet 13. januar 2017 #31 Skrevet 13. januar 2017 1 time siden, super-s skrev: Hæ? Jeg ser på God Morgen Norge stort sett hver dag, og jeg har aldri lagt merke til det dere sier. Det kan hende at det er fordi jeg ikke sitter og følger med hele tiden, og at jeg dermed går glipp av kommentarene hennes. Jeg liker henne jeg, og jeg synes det var hysterisk morsomt (og superkleint) i dag da hun snakket om den orgasmekaken. Liker henne også Bllr kvalm av å se hvordan folk her snakker om henne..
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #32 Skrevet 13. januar 2017 På 11.1.2017 den 20.53, AnonymBruker skrev: Har blitt forespurt å være gjest igang som representant for en organisasjon jeg er frivillig i. Men når jeg fikk høre at Vår skulle være programleder så takket jeg nei du. Å risikere æ bli gjort narr av og latterliggjort av Vår gidder jeg ikke. Man er allerede i en usikker, litt sårbar og uvant situasjon om man skal stille på tv at å ha "tilleggsrisken" ved en tullete programleder er ikke aktuelt. Beste av alt er at når jeg sa nei og hvorfor så sa hun produsenten "ja jeg ser den"... Anonymkode: 82fb1...fdf Kollegaen min gjorde det samme, hun takket nei til å stille opp på grunn av denne Vår. Sier nei jeg også dersom jeg blir spurt. Det kvinnemennesket ønsker jeg ikke å bli utsatt for. Anonymkode: 8c6f2...fc9 2
super-s Skrevet 13. januar 2017 #34 Skrevet 13. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kollegaen min gjorde det samme, hun takket nei til å stille opp på grunn av denne Vår. Sier nei jeg også dersom jeg blir spurt. Det kvinnemennesket ønsker jeg ikke å bli utsatt for. Anonymkode: 8c6f2...fc9 Jeg hadde nok takket ja. Jeg kan være rappkjeftet jeg også, så dersom hun hadde vært det til meg, så hadde jeg bare tullet tilbake. Tipper hun ikke gjør det for å være slem. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #35 Skrevet 13. januar 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kollegaen min gjorde det samme, hun takket nei til å stille opp på grunn av denne Vår. Sier nei jeg også dersom jeg blir spurt. Det kvinnemennesket ønsker jeg ikke å bli utsatt for. Anonymkode: 8c6f2...fc9 Hva slags organisasjon er dette? "Oss som er så veike til sinns at vi frykter Vår Staude?". Anonymkode: 335ff...35e 4
Gjest Jacklost Skrevet 13. januar 2017 #36 Skrevet 13. januar 2017 50 minutter siden, Bossa Nova skrev: Jeg takler ikke Vår Staude. Hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #38 Skrevet 13. januar 2017 Hun har tråkket i salaten et par ganger, men det er vel ikke så ille all den tid hun har vært programleder. Er vel ikke lov til å diskutere kropp her, men hun holder seg godt til å være oppi åra. Anonymkode: a1625...e25 1
Gjest antbug Skrevet 13. januar 2017 #39 Skrevet 13. januar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags organisasjon er dette? "Oss som er så veike til sinns at vi frykter Vår Staude?". Anonymkode: 335ff...35e Da denne tråden poppet opp tenkte jeg at ts måtte være en sjeldent skjør person som kunne reagere så kraftig på så lite, men nå er det jo en hel haug av dem her. Dermed vet jeg ikke om det er jeg som er sjeldent robust, Kvinneguiden som tiltrekker seg skjøre mennesker eller folk som nyter å snakke ned kjendiser, tidene som har forandret seg og gjort nordmenn så korrekte at de ikke tolererer det minste avvik i ukorrekt retning, eller om det bare er Vår som skiller seg litt for mye fra forventningen om hvordan kvinner skal være. Heller mot det siste. Jeg forstår virkelig ikke at det er mulig å vri det hun sier til å være bitching.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #40 Skrevet 13. januar 2017 Vår Staude er grei nok, har aldri reagert på noe spesielt egentlig. Men liker hun nye programlederen mye bedre Anonymkode: 58e6d...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå