AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Jeg ser ofte på TV2's frokost-TV "God morgen Norge" når jeg spiser frokost. Må kanskje slutte med det... Er det bare meg, eller er Vår Staude veldig nedlatende, frekk og utrivelig? Kanskje jeg bare ikke skjønner humoren hennes, men jeg synes ikke hun egner seg som programleder. Jeg blir så pinlig berørt av den dama... To eksempler fra dagens program: - I dag gjestet det to jenter som skal legge ut på et seilas til sommeren og lage et TV-program av dette. Jentene sier at det hadde vært utrolig koselig om folk kom og lagde bra TV ved å besøke dem ved de havnene de skal innom i løpet av seilaset. Da sier Vår at hun ikke vil skrive seg opp for å møte dem i noen havn før nærmere avreise hvis hun i det hele tatt kommer til å ville møte dem. Hun er helt tydelig skeptisk til at det blir noe av denne turen... Hun prøver å le det bort og fortsetter med at "det må jo bare bli noe av denne turen nå." Men hallo? Hva var det hun akkurat sa? - Etter dette hadde de besøk av Dagny, en fargespesialist som snakket om farge- og interiørtrendene denne sesongen. Etter innslaget om interiør, i overgangen til neste tema og gjest, spør hun Dagny om hun er håndballfan. Dagny rister på hodet. Vår snakker om at Kristian Kjelling kommer som gjest senere. Hun fortsetter med at Pål Sverre Hagen, en norsk skuespiller, gjør stor suksess og sier ganske nedlatende til Dagny "og det har du vel fått med deg?". Når Dagny sier nei nok en gang, sier Vår "Ikke det heller?" og ler. Og sånn føler jeg det er hver gang hun viser seg på skjermen. Hun skaper rett og slett kvalme. Er det flere som synes hun har en litt pinlig måte å snakke med gjester og kollegaer på? Anonymkode: 3d9b2...d6f 23
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Vår er morsom, men ler mer av henne, enn med henne. God Morgen Norge er koseprogram, så syns hun er litt for skarp til å være der.. Hadde passet bedre i et annet type program. Anonymkode: 42457...2e9 5
Infinity Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 Ja, er ofte litt redd for hva hun kommer til å si til gjestene sine, så det er vel en fallitterklæring i seg selv. 10
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Hun er ufattelig frekk og fæl hun har ingenting der å gjøre ! Syns det er rart hun ikke har fått sparken før. Anonymkode: afa5e...77b 10
Gjest ClickB4it Skrevet 11. januar 2017 #7 Skrevet 11. januar 2017 Jeg synes det er overraskende at hun får holde på sånn som hun gjør. Som da hun "holdt på å si" - og sa! - hottentotter , eller da Michal Winslow ble introdusert som han neger'n, eller da hun kjørte et intervju med Arshad Maimouni rett i grøfta. I mine øyne har hun null karisma, ikke er hun spesielt god på skjermen, og jeg vet om skoleavisjournalister som gjør bedre intervjuer enn det hun gjør.
Gjest antbug Skrevet 11. januar 2017 #8 Skrevet 11. januar 2017 Jeg har veldig sansen for henne selv om jeg synes hun har gått litt for langt et par ganger. Det var en negerkommentar og noe annet som ble for drøyt, men ellers synes jeg hun er herlig. Hun tilhører samme humorgenerasjon som meg og vokste sikkert også opp i et miljø der det ble satt pris på kjappe replikker. I en tid da man trengte både ros og ris for å bli bra folk, og det å bli tullet med nesten var en ære. Hun er et friskt pust i en PK og kjedelig kjedelig TV-verden. Vi trenger mer enn noen gang folk som ikke bare koseprater og stryker alle med hårene, for vi er blitt et sutrete og lettkrenket folkeferd som ikke tåler å bli fleipet med engang. Heia Vår!
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #9 Skrevet 11. januar 2017 Nå får det være nok! Vår Staude er en hederskvinne! Hun er bare ikke så politisk korrekt som man "må" være nå i våre dager, og det faller tydeligvis enkelte tungt for brystet. Den nye folkesporten! La seg bli krenket på vegne av andre! Anonymkode: 335ff...35e 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #10 Skrevet 11. januar 2017 Hun er rett som det er både frekk og spydig. Anonymkode: 25c5a...155 9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #11 Skrevet 11. januar 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå får det være nok! Vår Staude er en hederskvinne! Hun er bare ikke så politisk korrekt som man "må" være nå i våre dager, og det faller tydeligvis enkelte tungt for brystet. Den nye folkesporten! La seg bli krenket på vegne av andre! Anonymkode: 335ff...35e Bra sarkasme. Du fikk med deg de viktigste frasene "nå får det være nok", "politisk korrekt" og "krenkelse". Glemte bare "rasismekortet". Anonymkode: 542fd...e1c 13
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #12 Skrevet 11. januar 2017 Hun var faktisk både korrekt og saklig "for veldig lenge siden", men hun har endret seg negativt. Enig med ts. Anonymkode: f1588...98d 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #13 Skrevet 11. januar 2017 3 timer siden, antbug skrev: Jeg har veldig sansen for henne selv om jeg synes hun har gått litt for langt et par ganger. Det var en negerkommentar og noe annet som ble for drøyt, men ellers synes jeg hun er herlig. Hun tilhører samme humorgenerasjon som meg og vokste sikkert også opp i et miljø der det ble satt pris på kjappe replikker. I en tid da man trengte både ros og ris for å bli bra folk, og det å bli tullet med nesten var en ære. Hun er et friskt pust i en PK og kjedelig kjedelig TV-verden. Vi trenger mer enn noen gang folk som ikke bare koseprater og stryker alle med hårene, for vi er blitt et sutrete og lettkrenket folkeferd som ikke tåler å bli fleipet med engang. Heia Vår! TS her. Det er ikke det at jeg er så politisk korrekt selv, men jeg reagerer på at hun behandler andre folk dårlig. Medprogramledere og gjester. Det er forskjell på å bli tullet med og å drites ut. Når man ber gjester til programmet sitt, så sitter man ikke å sier at det gjestene driver med er tull, ler AV dem, kaller dem dumme når de ikke vet det hun vet og retter på dem når de sier feil. Aldri ser jeg at folk ler hjertelig av de "morsomme" kommentarene hun kommer med heller, folk ler i vantro over det som blir sagt og for å ikke tape ansikt (selv om det er Vår som dummer seg ut). Hun er ikke sjarmerende, hun er bare bitchy. Lurer på hva som hadde skjedd dersom hun hadde møtt seg selv i en intervjusituasjon. Hadde digget meg om det kom noen gjester som ikke var like redd for å svare tilbake med samme mynt. Men mest av alt håper jeg hun får sparken snart. Anonymkode: 3d9b2...d6f 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #14 Skrevet 11. januar 2017 Hun har sagt så mye som ikke passer seg som programleder, spesielt ikke i et koseprogam som GMN. Anonymkode: 25c5a...155 5
Gjest Belle âme Skrevet 11. januar 2017 #15 Skrevet 11. januar 2017 Einaste grunnen til at eg ikkje lika ho er fordi ho er så cringe😂 Ho trur ho er så morsom, men failer så til dei grader og det blir berre kleint.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #16 Skrevet 11. januar 2017 Har blitt forespurt å være gjest igang som representant for en organisasjon jeg er frivillig i. Men når jeg fikk høre at Vår skulle være programleder så takket jeg nei du. Å risikere æ bli gjort narr av og latterliggjort av Vår gidder jeg ikke. Man er allerede i en usikker, litt sårbar og uvant situasjon om man skal stille på tv at å ha "tilleggsrisken" ved en tullete programleder er ikke aktuelt. Beste av alt er at når jeg sa nei og hvorfor så sa hun produsenten "ja jeg ser den"... Anonymkode: 82fb1...fdf 20
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #17 Skrevet 11. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har blitt forespurt å være gjest igang som representant for en organisasjon jeg er frivillig i. Men når jeg fikk høre at Vår skulle være programleder så takket jeg nei du. Å risikere æ bli gjort narr av og latterliggjort av Vår gidder jeg ikke. Man er allerede i en usikker, litt sårbar og uvant situasjon om man skal stille på tv at å ha "tilleggsrisken" ved en tullete programleder er ikke aktuelt. Beste av alt er at når jeg sa nei og hvorfor så sa hun produsenten "ja jeg ser den"... Anonymkode: 82fb1...fdf Anonymkode: 25c5a...155 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #18 Skrevet 11. januar 2017 Hun er spydig og frekk,i stor kontrast til andre programledere GMN har og har hatt. Veldig ovenfra og ned-holdning.Skjønner ikke hvorfor hun fortsatt har jobb. Anonymkode: 5a5a6...483 5
Gjest antbug Skrevet 11. januar 2017 #20 Skrevet 11. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her. Det er ikke det at jeg er så politisk korrekt selv, men jeg reagerer på at hun behandler andre folk dårlig. Medprogramledere og gjester. Det er forskjell på å bli tullet med og å drites ut. Når man ber gjester til programmet sitt, så sitter man ikke å sier at det gjestene driver med er tull, ler AV dem, kaller dem dumme når de ikke vet det hun vet og retter på dem når de sier feil. Aldri ser jeg at folk ler hjertelig av de "morsomme" kommentarene hun kommer med heller, folk ler i vantro over det som blir sagt og for å ikke tape ansikt (selv om det er Vår som dummer seg ut). Hun er ikke sjarmerende, hun er bare bitchy. Lurer på hva som hadde skjedd dersom hun hadde møtt seg selv i en intervjusituasjon. Hadde digget meg om det kom noen gjester som ikke var like redd for å svare tilbake med samme mynt. Men mest av alt håper jeg hun får sparken snart. Anonymkode: 3d9b2...d6f Jeg pleier å se på God morgen Norge før jeg drar til jobben, og har gjort det i minst ti år nå, men jeg har virkelig ikke lagt merke til denne bitchingen dere snakker om. Som sagt er det bare et par ganger i løpet av den tiden jeg synes hun har gått for langt, men selv da fikk jeg ikke inntrykk av at hun prøvde å være ekkel. Det virket mer som hun snakket før hun tenkte og så ble alt veldig feil. Jeg tolker sjelden det folk sier i verste mening, og jeg ser altså bare en dame som er rappkjefta og småfrekk på en morsom men ikke slem måte. Hvis hun slutter blir det et dørgende kjedelig program, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå