Gå til innhold

Får ikke lastet ned apper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke brukt apple-id'en min, så jeg får ikke lastet ned apper. Vet noen om hvordan man kan løse dette? En webside med løsninger eller noe sånt?

Anonymkode: 0a23c...c79

Skrevet

Veit du om det betalingskortet du har lagt inn i iTunes, ikke er gått ut på dato? Da stopper det visst opp

Skrevet

Hei @tdm900 - den registrerer seg ikke rett og slett. Man får prøve icloud eller noe sånt antar jeg. :)

Skrevet

Hvilken epost tilbyder bruker du?

Skrevet (endret)
På 12.1.2017 den 16.33, tdm900 skrev:

Hvilken epost tilbyder bruker du?

icloud og gmail. Icloud har virket, men gmail virket ikke så det ut som... kanskje man må ha icloud? Plutselig virker ikke passordene der heller. Skikkelig kjedelig når man har betalt for musikk på iTunes. :forvirret:

Endret av fuglekvitter__
Skrevet
4 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

icloud og gmail. Icloud har virket, men gmail virket ikke så det ut som... kanskje man må ha icloud? Plutselig virker ikke passordene der heller. Skikkelig kjedelig når man har betalt for musikk på iTunes. :forvirret:

iCloud er ikke en epost tjeneste, som f.eks gmail. Det jeg var ute etter med dét, er at Yahoo er ute av Norden, og da har også Apple gjort noe krøll opp mot Yahoo slik at alle med eposte fra Yahoo får problemer. Jeg vet ikke helt hva det er som er problemet ditt da

Skrevet
16 minutter siden, tdm900 skrev:

iCloud er ikke en epost tjeneste, som f.eks gmail. Det jeg var ute etter med dét, er at Yahoo er ute av Norden, og da har også Apple gjort noe krøll opp mot Yahoo slik at alle med eposte fra Yahoo får problemer. Jeg vet ikke helt hva det er som er problemet ditt da

Yahoo er ute av norden? Men det har ingen sammenheng med apple ID som de har krevd man må registrere seg med for å få lastet ned applikasjoner som både samsung og apple kaller det. Det samme krever Samsung, bare at for Samsung er det noe de velger å kalle google-play (hva enn det er).

Hva er et yahoo-problem? At yahoo.com ikke virker? Hva så? Det har ingen relevans til spørsmålet. :)

Er det ingen som vet? Jeg spør da igjen og her er spørsmålet. Hvis ingen vet dette, så vet rett og slett ingen dette og det er forståelig. Det skal visst være veldig enkelt altså.

Sitat

Jeg får ikke brukt apple-id'en min, så jeg får ikke lastet ned apper. Vet noen om hvordan man kan løse dette? En webside med løsninger eller noe sånt?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Yahoo er ute av norden? Men det har ingen sammenheng med apple ID som de har krevd man må registrere seg med for å få lastet ned applikasjoner som både samsung og apple kaller det. Det samme krever Samsung, bare at for Samsung er det noe de velger å kalle google-play (hva enn det er).

Hva er et yahoo-problem? At yahoo.com ikke virker? Hva så? Det har ingen relevans til spørsmålet. :)

Er det ingen som vet? Jeg spør da igjen og her er spørsmålet. Hvis ingen vet dette, så vet rett og slett ingen dette og det er forståelig. Det skal visst være veldig enkelt altså.

Apple godtar ikke Yahoo! Vel, da kan ikke jeg hjelpe deg med noe mer.

Hvorfor klarer du ikke selv når det er enkelt? :D

Skrevet
På 11.1.2017 den 12.46, tdm900 skrev:

Veit du om det betalingskortet du har lagt inn i iTunes, ikke er gått ut på dato? Da stopper det visst opp

Slik kort man får kjøpt i butikkene tenker du på?

Skrevet
4 timer siden, tdm900 skrev:

Nei, det er ikke slik at apple gjør masse krøll i mot Yahoo. Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at det der ikke går an rett og slett.

Skrevet
2 timer siden, tdm900 skrev:

Apple godtar ikke Yahoo! Vel, da kan ikke jeg hjelpe deg med noe mer.

Hvorfor klarer du ikke selv når det er enkelt? :D

Jeg har klart det før, men det sto bare på "pending" hele tiden. :) Jeg vet ikke... Jeg bruker ikke Yahoo, og vet at det ikke fungerer. :P Men jeg er helt uenig i at apple lager krøll i mot Yahoo. :ler: 

Skrevet

Nå veit jeg ikke hva du roter med egentlig. Betalingskort er noe du har selv, som du bruker på butikken etc. Og det må legges inn sammen med informasjon om deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...