AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Da jeg spurte konen min her om dagen om jeg kan kjøpe en dildo til henne og da gjerne litt større i str enn meg selv, så får jeg i svar at "den ser litt stor ut, kan være ubehagelig" osv. Men her om dagen så forklarte hun meg at det tenner henne ekstra når jeg tar henne i rompa og at det gjør litt vondt. Og at det er litt av smerten og bli tatt hardt som tenner. Er det slik at hun kanskje fantaserer om at jeg kunne vært litt større slik at hun kunne fått samme følelse og effekt i vaginaen? Føle seg sprengt. M 29 Anonymkode: 52125...c46
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg spurte konen min her om dagen om jeg kan kjøpe en dildo til henne og da gjerne litt større i str enn meg selv, så får jeg i svar at "den ser litt stor ut, kan være ubehagelig" osv. Men her om dagen så forklarte hun meg at det tenner henne ekstra når jeg tar henne i rompa og at det gjør litt vondt. Og at det er litt av smerten og bli tatt hardt som tenner. Er det slik at hun kanskje fantaserer om at jeg kunne vært litt større slik at hun kunne fått samme følelse og effekt i vaginaen? Føle seg sprengt. M 29 Anonymkode: 52125...c46 Er nok vertfall mange som tenner på å bli straffet for å ha vært litt slemme... eventuelt oppfører seg litt slemt for å bli straffet litt... Anonymkode: 0d4fa...af4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok vertfall mange som tenner på å bli straffet for å ha vært litt slemme... eventuelt oppfører seg litt slemt for å bli straffet litt... Anonymkode: 0d4fa...af4 Ja, men lurer da på om hun kunne ønsket seg det samme i vaginaen.. Anonymkode: 52125...c46
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Tja, man kan jo ønske i den ene hånda og drite i den andre, så kan man se hvilken man får mest i ? 🙃 Anonymkode: 0d4fa...af4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, man kan jo ønske i den ene hånda og drite i den andre, så kan man se hvilken man får mest i ? 🙃 Anonymkode: 0d4fa...af4 Haha joa... Anonymkode: 52125...c46
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #6 Skrevet 11. januar 2017 Selvfølgelig fantaserer hun nok om en større. Men om hun ville hatt en større over tid er noe annet. Anonymkode: 52125...c46 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #7 Skrevet 11. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig fantaserer hun nok om en større. Men om hun ville hatt en større over tid er noe annet. Anonymkode: 52125...c46 Kjøp et Fatboy cocksheat da så får hun variasjon så det holder. Finnes og humpgear i samme stoff for anal sex. Anonymkode: b9c8d...82e
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #8 Skrevet 11. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp et Fatboy cocksheat da så får hun variasjon så det holder. Finnes og humpgear i samme stoff for anal sex. Anonymkode: b9c8d...82e Da må du fortelle hva dette er for noe? Anonymkode: 52125...c46
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #9 Skrevet 12. januar 2017 Noen tenner på å føle at de blir helt fylt opp og at det prenger på, mens andre foretrekker ikke dette. Individuelt fra person til person. Men antar ut i fra hva du sier at kona de tenner på smerten og sikkert kunne tenkt seg å føle seg litt maktesløs da en større penis skal penetrere vagina. Og føle at det er litt vondt med med den røffe sexen. Anonymkode: 52125...c46 1
SlemUlv Skrevet 12. januar 2017 #10 Skrevet 12. januar 2017 Dette må du nesten spørre HENNE om, fremmede på nett kan ikke lese tankene hennes. Jeg liker også litt av smerten som kan komme ved analsex, det betyr ikke at jeg vil ha smerte ved vaginalsex. Sett deg ned, i en ikke seksuell setting, og prat med henne om hva hun liker. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #11 Skrevet 12. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må du fortelle hva dette er for noe? Anonymkode: 52125...c46 Seriøst? Du er på nettet og kan bare taste det inn så får du tusenvis med forklaringer. Ta rei sammen, shjøø! Anonymkode: b9c8d...82e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå