Annie78 Skrevet 4. desember 2004 #1 Skrevet 4. desember 2004 Hva synes dere om kjolen min??? Falt helt pladask for denne,jeg.... http://www.maggiesottero.com/catalog/image...s/big/Chari.jpg
Annie78 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2004 Huff...var visst ikke så enkelt dette.... Den heter MS Chari... :cry: I midten på Maggie Sottero sine sider....hvis dere vil se...
Annie78 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2004 Å hjelpe meg!!! På side 3 på MS sidene... :oops: Er ikke så god på dette med data... :oops:
nat26 Skrevet 4. desember 2004 #5 Skrevet 4. desember 2004 Veldig fin kjole,likte den veldig godt jeg
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #6 Skrevet 4. desember 2004 Kjempe fin!!!!!!!! Folk kan si hva de vil MS kjoler (at "alle" har dem osv), men jeg liker dem kjempe godt!!
Gjest gjest 0 Skrevet 4. desember 2004 #7 Skrevet 4. desember 2004 Kjempefin kjole! Jeg elsker MS kjolene... Folk kan si hva de vil MS kjoler (at "alle" har dem osv), men jeg liker dem kjempe godt!! Har alle disse kjolene? Har ikke sett så mange som har hatt MS kjole jeg... Mulig jeg ikke henger helt med! :-? Pam
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #8 Skrevet 4. desember 2004 Jeg vet ikke hva andre har hatt, men leste et innlegg på dittbryllup.no hvor det var noen som hadde mye å si om dette emnet. Hvorfor MS var så kjipt. Jeg har jo selv kjøpt MS Celeste (se annen postering), og er superdupermegafornøyd!
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #9 Skrevet 5. desember 2004 Kjolen er kjempefin! Jeg har prøvd den selv for noen mnd siden, men da hadde de akkurat fått den, så den var ganske skrukkete, slik at den ikke kom til sin rett da jeg prøvde den. Men den var en av mine favoritter da jeg skulle kjøpe kjole. Lykke til med valget!
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 5. desember 2004 #10 Skrevet 5. desember 2004 Hva synes dere om kjolen min??? Falt helt pladask for denne,jeg.... http://www.maggiesottero.com/catalog/image...s/big/Chari.jpg Nydelig
Annie78 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2004 Takk for hjelpen,Heidi!!! :blomst_opp:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå