AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Del Skrevet 11. januar 2017 Jeg ble for noen uker siden invitert i en bursdag som er om en måneds tid, og takket da ja på Facebook. Bursdagen skal vare hele dagen og det er opplegg som alle skal delta på. Dette visste ikke jeg da jeg takket ja. Nå har vi fått informasjon, og jeg kjenner angsten trenge seg på. Bare tanken på dette gjør meg helt stresset. Jeg ønsker ikke å være med likevel. Vennene mine vet ikke at jeg sliter med angst, og jeg vil helst ikke fortelle dem om dette. Jeg fungerer stort sett greit, men opplegg som dette klarer jeg ikke. Hvordan kan jeg trekke meg? Vi skal gi endelig bekreftelse på om vi kommer eller ikke, men jeg må ha en unnskyldning. Anonymkode: f309c...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #2 Del Skrevet 11. januar 2017 Må du si noe da? Si at du ikke har mulighet. Ferdig med det. Anonymkode: 73596...9d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #3 Del Skrevet 11. januar 2017 Bare si at du dessverre ikke har mulighet til å være med hele dagen. Hvis det er noe av opplegget du har lyst til å delta på kan du jo si at du er opptatt store deler av dagen, men har kanskje mulighet til å være med fra kl. XX til kl. YY. Jeg har gjort det i forbindelse med utdrikkingslag, bare vært med på noen av aktivitetene og dratt hjem før folk blir for beruset. Anonymkode: b53d7...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Del Skrevet 11. januar 2017 Dersom det er mange som er invitert må du ikke ha en spesifikk forklaring. Dersom det er et mindre antall som er invitert kan det være greit å ha et stikkord i bakhånd. Det avhenger jo litt av livssituasjonen din. Er du student? Bor du alene? Familiebesøk eller at du selv ikke er i byen er en helt grei unnskyldning. Dersom du har egen familie selv er det lettere å komme på en unnskyldning. Jeg kjenner godt til denne følelsen du sitter med. Det er ikke lett. Anonymkode: 1fc74...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå