Gå til innhold

En sjekk på hvor avhengig du er av KG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå gjennom følgende 7 spørsmål, og se hvor mange "ja" du får.

0 ja: Du er ikke avhengig. Alt er topp!

1-2 ja: Du er litt avhengig og burde vurdere å skjerpe deg og finne bedre ting å bruke tiden din på

3-4 ja: Varsellampene blinker! Helt klart avhengig og bør vurdere hjelp

5-6 ja: Du MÅ søke hjelp! Dette går åpenbart ut over livet ditt ellers.

7 ja: Du er fortapt, det er ikke noe vits å søke hjelp. Du kommer mest sannsynlig aldri til å klare å slutte å henge her.

Spørsmålene:

1. Jeg er pålogget stort sett hver dag og skriver innlegg stort sett hver dag, med noen unntak innimellom

2. Det har hendt at jeg har slettet brukeren min, men jeg har siden kommet tilbake

3. Jeg lager en ny tråd minst en gang i uka

4. Jeg sender klage på innlegg minst en gang i uka

5. Jeg poster regelmessig på Ris, ros og spørsmål

6. Jeg poster hver dag på Sosial prat, humor og ordleker

7. Jeg sender PM til flere brukere regelmessig, brukere som jeg ikke vet hva heter i virkeligheten

Hvor mange "ja" får du?

Meg selv: 2 ja. Pålogget og skriver innlegg stort sett hver dag, og lager en ny tråd minst en gang i uka. Bør skjerpe meg!

Anonymkode: 87744...7ed

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare ja på den første. Skriver mye i treningsdagbøker og en del i kjæledyr. Aldri slettet brukeren, men har endret litt på nick og byttet bilde. Poster aldri i ris/ros og nesten aldri i sosial prat, sender aldri pm. Klager/rapporterer aldri. 

Men føler ja'et på 1'ern er stort, jeg leser MYE her inne. Og går inn mange mange ganger i løpet av dagen. Så du burde hatt et  punkt med "klarer ikke slutte å lese tråder og sjekke etter oppdateringer på mine innlegg". Må skjerpe meg.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Fant ikke et alternativ som  passer for meg. Jeg er innom i perioder og borte i perioder. Ikke noe fast mønster. 

Skrevet

1 poeng.

Jeg logger aldri ut siden jeg bare bruker kg på mobilen. Svarer vel stort sett på minst en tråd til dagen, men starter sjelden tråder selv.

Anonymkode: 51926...57f

Skrevet

jeg har bare ikke noe annet å finne på. de periodene jeg er bortreist eller det skjer noe i livet mitt sjekker jeg ikke kg i det hele tatt

Anonymkode: f1712...f6b

Skrevet

Rare spørsmål. Poster relativt sjeldent men henger litt i ordleker tråder for å trene hjernen etter depresjon. 3-4 fikk jeg. Jeg er her når jeg har det dritt ellers i livet. Ikke at det hjelper noe nevneverdig..

Anonymkode: 54f30...c0e

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rare spørsmål. Poster relativt sjeldent men henger litt i ordleker tråder for å trene hjernen etter depresjon. 3-4 fikk jeg. Jeg er her når jeg har det dritt ellers i livet. Ikke at det hjelper noe nevneverdig..

Anonymkode: 54f30...c0e

Oppgavene var nok bare tatt på direkten der og da.

Spørsmål jeg ville stilt:

1) Hvor lang er normal responstid dersom noen tagger brukeren din i et innlegg?

2) Er du arbeidsledig, og foretrekker du å være aktiv på KG hele dagen fremfor å jobbe, eller skulle du gjerne droppet KG og vært i fast jobb i stedet?

Anonymkode: 80f7d...12c

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Morsomt.

Anonymkode: 36c10...bf1

Skrevet

Jeg svarer ja på nr.1 og nr.4. Rapporterer ofte! :fnise:

Anonymkode: 4b746...9bf

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Varsellampene begynner å blinke :rodme:

Skrevet (endret)
På 01/11/2017 den 16.34, AnonymBruker skrev:

2) Er du arbeidsledig, og foretrekker du å være aktiv på KG hele dagen fremfor å jobbe, eller skulle du gjerne droppet KG og vært i fast jobb i stedet?

Spørsmål nr. 2 er jo idiotisk. Hvem ville skrevet ja på at de heller ville henge på kg enn å jobbe? :P

Endret av Elaine Marley
Skrevet
På 11.1.2017 den 10.22, AnonymBruker skrev:

Gå gjennom følgende 7 spørsmål, og se hvor mange "ja" du får.

0 ja: Du er ikke avhengig. Alt er topp!

1-2 ja: Du er litt avhengig og burde vurdere å skjerpe deg og finne bedre ting å bruke tiden din på

3-4 ja: Varsellampene blinker! Helt klart avhengig og bør vurdere hjelp

5-6 ja: Du MÅ søke hjelp! Dette går åpenbart ut over livet ditt ellers.

7 ja: Du er fortapt, det er ikke noe vits å søke hjelp. Du kommer mest sannsynlig aldri til å klare å slutte å henge her.

Spørsmålene:

1. Jeg er pålogget stort sett hver dag og skriver innlegg stort sett hver dag, med noen unntak innimellom

2. Det har hendt at jeg har slettet brukeren min, men jeg har siden kommet tilbake

3. Jeg lager en ny tråd minst en gang i uka

4. Jeg sender klage på innlegg minst en gang i uka

5. Jeg poster regelmessig på Ris, ros og spørsmål

6. Jeg poster hver dag på Sosial prat, humor og ordleker

7. Jeg sender PM til flere brukere regelmessig, brukere som jeg ikke vet hva heter i virkeligheten

Hvor mange "ja" får du?

Meg selv: 2 ja. Pålogget og skriver innlegg stort sett hver dag, og lager en ny tråd minst en gang i uka. Bør skjerpe meg!

Anonymkode: 87744...7ed

To ja. Syns ikke det viser hvor avhengig jeg er men. Jeg er inne hver dag. Ingen unntak. Sjekker her inne mange mange ganger hver dag. Når jeg seter meg ned for å slappe av kommer kvinneguiden opp. Jeg sjekker den og Facebook. Er ganske avhengig vil jeg si. Har ikke prøve å gjøre noe med det. Tiden jeg bruker her inne hadde jeg ellers brukt på noe annet tull som TV eller noe. Er sykmeldt og hjemme hele dagen og ikke mye annet jeg får gjort. Var her inne veldig ofte før det også, så er ingen unnskyldning.

Anonymkode: 9b0e2...fa1

Skrevet

Orket ikke lese.

Anonymkode: e961b...eae

Skrevet

Bare ja på to spørsmål. Er her inne fordi jeg har kjærlighetssorg og har det vondt, bortsett fra det/ellers er jeg aldri på KG, kanskje en gang i halvåret fordi google sender meg hit.

Anonymkode: 18de6...a76

Skrevet

Jeg har enten 2 eller 3.

Skrevet

3-4 ja på meg :)

Skrevet

Jeg har nærmest bodd her siden august, men jeg fikk bare ja på det første spørsmålet. Bør helt klart trappe ned, men så har jeg fått for meg at jeg må finne ut hvor raskt det er mulig å bli B-kjendis og da passer det litt dårlig med skjerping akkurat nå. Når jeg har funnet ut av det skal jeg vurdere å pensjonere meg. Jeg kan si til mitt forsvar at jeg rekker en hel del i tillegg til å være på KG. Jeg er turbo-woman :) 

Skrevet
På 11.1.2017 den 16.34, AnonymBruker skrev:

Hva med oss som er i fast jobb, men foretrekker å henge på kg hele dagen uansett?

Anonymkode: b3fa2...b09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...