Gå til innhold

Hva slags smykker?

Hva slags smykker skal du ha på selve dagen?  

1. 1. Hva slags smykker skal du ha på selve dagen?

• Gull
      1
    • Annet
      8
    • Skal ikke ha smykker
      3
    • Perler
      15
    • Strass
      4
    • Sølv
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva slags smykker skal du ha på selve dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal ha perle kjede og perle klipps øredobber (er alergisk mot alt i ørene, så hullene har je latt gro igjen...) , men jeg skalogså ha et gull årmbånd tror jeg da det var en gave jeg fikk av min mor til fødselen av min sønn og det betyr mye for meg...

Skrevet

heisann!!

skal ha et gullsmykke med perleanheng, og tilhørende enkle perleøredobber på gull-stift :D

men jeg har faktisk en liiiten mistanke om at jeg får ett nytt smykke med tilhørende øredobber og armbånd som jeg skal ha på bryllups-dagen fra min kjære.......fikk det jeg egentlig skal ha av han og...til jul i fjor...han har samarbeidd med min beste venninne om dette....så mye har jeg funnet ut....men mer får jeg ikke ut av noen av dem..... 8)

Gjest Solskinn
Skrevet

*hi hi*

må bare svare!

Bunadssmykkene mine og en krone!!

:briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde perleskjede som jeg fikk i gave av mine besteforeldre og perleøredobber. Ganske anonymt, men det er det som blir flottest :wink:

Skrevet

Jeg skulle hatt perler på meg, men hadde ikke på meg smykker i det hele tatt. Poenget er at jeg hadde smykkene med meg til frisøren, men da jeg skulle ta dem på fant jeg dem ikke. Det var selvsagt bare stress som gjorde at jeg ikke fant dem, for dagen etter fant jeg dem der jeg hadde lagt dem :D

Skrevet

Eg er ikkje heilt sikker enno, for eg synest perler er så pent, men har også lyst til å ha gullkorset eg fekk til dåpen av besteforeldra mine, både fordi dei er døde og eg saknar dei så djupt, men like mykje fordi eg er kristen.

Trur eigentleg eg må snakka med gommen om det, i tilfelle han har planlagd ei smykkegåve........

Hmmmm, tricky!

Skrevet

Jeg hadde et enkelt perlekjede og tilhørende armbånd - og IKKE klokke, for det synes jeg liksom ikke var noe pent. Hadde en enstens diamantring på venstre hånd, og fikk gifteringen på høyre selvfølgelig :)

Skrevet

Som Solskinn - jeg bare Må svare :D

Skal ha bunadsølvet mitt jeg! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...