Væren Skrevet 5. mars 2002 #21 Del Skrevet 5. mars 2002 Dakar @lfa'en min! Jeg synes ikke min make-up er finere enn din! Tvert i mot! Du er alltid mye, mye vakrere enn meg! Cheer up, vennen min! Du er den vakreste sauen som går i fire sko! _________________ Væren1212[ Dette Innlegg er endret av: Væren den 2002-03-05 18:58 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. mars 2002 #22 Del Skrevet 5. mars 2002 Tuzn takk for gulleplezaft, RaGnA! Nå ble jeg litt lettere til zinnz! Hjelper oxzå med plazter på alle zår... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. mars 2002 #23 Del Skrevet 5. mars 2002 Vælen, jeg zynz du el den vaklezte uanzett! Tlengel ikke make-up, du. Du el nemli natuli zjønn! Åzzå veldi omzolgsfull og full av omzolg og altzå en veldig omzolgzfull vældame med omzolgzkvalitetel... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 5. mars 2002 #24 Del Skrevet 5. mars 2002 Litago kommer ilende for å trøste alle triste sjeler. Ingenting er bedre enn å klemme på en varm god ku!!! Setter forresten igjen litt melk også. Den kan både drikkes og bades i for innvortes og utvortes skjønnhet. Trøsteklem fra Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. mars 2002 #25 Del Skrevet 6. mars 2002 *Tusenfryd klemmer en stoor godbedringklem til Ragna og håper at hun blir frisk snart*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 6. mars 2002 #26 Del Skrevet 6. mars 2002 Hvordan er formen i dag Ragna?? Litt bedre ?? Her får du en stor god bedring klem!! Unnskyld all pelsen....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 7. mars 2002 Forfatter #27 Del Skrevet 7. mars 2002 Hula-hula! Jeg er blitt FRISK! og znart er det heelg, og tid for masse epleknått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå