AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 "Lerum syltetøy, Knorrs sauser og Ajax forsvinner fra Rema Nå begynner den store opprenskningen i Remas hyller å vise seg. Kjente merkevarer som Ajax, Knorr og Lerum følger etter Mack og Aass ut av butikkene" Det er fint at vi har andre alternativer enn Rema, da Anonymkode: d486b...625 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Forstår de ikke at mange av kundene kommer til å unngå Rema 1000, bl.a. pga at kundene ikke får kjøpt de varene som de ønsker der? Anonymkode: d486b...625 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 Null problem, vi bruker hverken Lerum, Krorr eller Ajax. Anonymkode: f7dfe...3f3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Norges største Rema er min nærmeste butikk, og jeg bruker ingen av disse produktene, så denne endringen blir ikke merkbar for meg. Tvert imot ser jeg frem til at de får inn et mer variert utvalg – hvis de da holder det løftet. Utvalget i norske butikker er jevnt over begredelig, så hvis de faktisk erstatter Lerum med noe annet enn kjedelig dusinvaresyltetøy, så er jeg helt med. Anonymkode: 99eac...591
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 Freia er heller ikke ferdig med forhandligene med rema, så mulig de og forsvinner. Tine har sagt de vil være venner med rema, men ikke bestevenner. Så vi får se hva som skjer. http://www.aftenposten.no/okonomi/Lerum-syltetoy_-Knorrs-sauser_-Tine-drikke-og-Ajax-forsvinner-fra-Rema-612671b.html Anonymkode: 8eac2...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå