AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Hvordan tror du dette da hadde innvirket på mine muligheter til å få dame?: La oss si at jeg er en hyggelig og bra kar, med middels utseende, men med liten status, lav utdanning og dårlig økonomi. Sjansene mine hos damer er ikke akkurat gode. Personligheten min er bra, men det holder ikke. Så skjer dette; En dag ser jeg et barn gå over fotgjengerfeltet. En bil kommer i heidundrende fart og stopper ikke. Instinktene mine er raske og riktige, og jeg hiver meg ut i veibanen og får dyttet barnet unna mens jeg selv blir truffet og får moderate skader. Det går bra med barnet. Barnet viser seg senere å være avkommet til en kjendis! Det blir store oppslag i ukeblader hvor kjendisen hyller meg for min snarrådighet og modighet, og bilde av meg og fullt navn blir utlevert. Det kommer frem i artikkelen at jeg ønsker meg kjæreste. Hva skjer da videre? Vil jenter helt plutselig se meg på en annen måte enn tidligere? Vil jeg bli en damemagnet fordi jeg er kjent? Bare pga et instinkt de aller fleste har? Egentlig en litt sprø tråd, men jeg syns tankeeksperimentet er litt interessant. Anonymkode: 6e41c...151 1
Gjest gjesteniluka Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 For min del ville det virkelig hatt null betydning. Jeg blir ikke imponert av slikt. Det finnes jo drittsekker som har havnet i media etter påstand om å ha gjort det ene og det andre virkelig store, men som det viste seg at hadde bare tatt æren fra noen andre og løyet på seg alt sammen. Bare for å komme i media.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 Man skal ikke kimse av heltestatus når det kommer til damer. Anonymkode: 814e5...cb1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil jeg bli en damemagnet fordi jeg er kjent? Anonymkode: 6e41c...151 Du blir ikke kjendis av det der. Ingen ville husket navnet ditt etter en uke, så hadde du sittet igjen med skadene. Anonymkode: fb304...407 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 Det skal en litt større bragd til enn det der for rent faktisk å gjøre deg mer attraktiv. Men: Du ville lettere ha kommet i kontakt med nye mennesker en stund, og dermed økt sjansene litt for å treffe noen som liker deg "som du er". Anonymkode: 781a4...21e 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #7 Skrevet 11. januar 2017 Vinn 500 mill i Lotto, la det bli veldig kjent og du vil oppleve å bli større damemagnet. Anonymkode: 56b77...3f9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #8 Skrevet 11. januar 2017 Livlig fantasi, men hadde ikke fått sjangs hos meg. Jeg tror likevel ikke noe på at du ikke har sjans hos noen damer i det hele tatt. Mulig det er naivt av meg, men jeg tror på at det fins en der for alle. Kanskje du sikter for høyt? Anonymkode: ce37f...db1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #9 Skrevet 11. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Livlig fantasi, men hadde ikke fått sjangs hos meg. Jeg tror likevel ikke noe på at du ikke har sjans hos noen damer i det hele tatt. Mulig det er naivt av meg, men jeg tror på at det fins en der for alle. Kanskje du sikter for høyt? Anonymkode: ce37f...db1 Sikter igrunn ikke i det hele tatt Anonymkode: 6e41c...151
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #10 Skrevet 11. januar 2017 Ja, da kommer alle damer til å henge etter deg, men du vil kun ha den beste, så du gifter deg med kjendisen, som jo selvfølgelig også er gal etter deg. Anonymkode: 18b8d...c36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå