AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Hei! gått på p pillene microgynon i et år og ikke glemt noen piller eller tatt de for sent, og har hatt god kontroll med å hoppe over mensen. Har ikke vært seksuelt aktiv før den 29 desember og har hatt sex 4 ganger etter det, og den siste gangen kom gutten inni meg, som var i går. I dag kveld så var jeg på do og da var det litt brunt utflod på papiret, hva kan det være? Skal ha pillefei uke om to dager. Kan han ha kommet borti noe inni der eller er det noe annet, burde jeg bekymre meg? Jente 21 Anonymkode: 5d2c9...20b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Får du ikke blødning i pillefri uke da? Ikke så uvanlig at det kommer litt blod før det Anonymkode: 7c194...0bf
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 Isåfall ble du ikke gravid da han kom inni deg, men før, da blødning ikke kommer før ca 8-10 dager etter unnfangelsen. Og det skal litt til å bli gravid på p-piller og hopp av i svingen. Om det er eneste symptomet tviler jeg på at du er gravid sikkert bare en liten brist av sexen. Anonymkode: 1ae0a...fc9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Isåfall ble du ikke gravid da han kom inni deg, men før, da blødning ikke kommer før ca 8-10 dager etter unnfangelsen. Og det skal litt til å bli gravid på p-piller og hopp av i svingen. Om det er eneste symptomet tviler jeg på at du er gravid sikkert bare en liten brist av sexen. Anonymkode: 1ae0a...fc9 Det er jo akuratt 10 dager siden i dag, men det er ikke blod, men mer tykt brunt utflod, kan minne om det man får hvis man hopper over mensen for mange ganger. Og kjempelite Anonymkode: 5d2c9...20b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo akuratt 10 dager siden i dag, men det er ikke blod, men mer tykt brunt utflod, kan minne om det man får hvis man hopper over mensen for mange ganger. Og kjempelite Anonymkode: 5d2c9...20b Trodde du mente at han kom inni deg i går. Jeg fikk en blødning 10 dager etter unnfangelse da jeg var gravid. Var lyst og rødt da, men er sikkert forskjellig. Ta en test om ca 2 dager! Anonymkode: 1ae0a...fc9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå