AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Heisann Jeg skal ta eksamen i Engelsk (Eng1003) som privatist, men jeg mangler seriøst språkøre, og jeg sliter veldig med å formulere meg muntlig i engelsk. Skriftlig skal nok gå greit, men det er muntlig som jeg sliter med. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å forbedre meg i engelsk? Finnes det noen lydbøker/språkkurs som man kan kjøpe? Har dessverre ikke noen som jeg kan praktisere språket med, så det blir kun på egenhånd. Anonymkode: 3866b...fd7
Gjest Annetnavn_ Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Appen duolingo? Mulig den er for lett?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann Jeg skal ta eksamen i Engelsk (Eng1003) som privatist, men jeg mangler seriøst språkøre, og jeg sliter veldig med å formulere meg muntlig i engelsk. Skriftlig skal nok gå greit, men det er muntlig som jeg sliter med. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å forbedre meg i engelsk? Finnes det noen lydbøker/språkkurs som man kan kjøpe? Har dessverre ikke noen som jeg kan praktisere språket med, så det blir kun på egenhånd. Anonymkode: 3866b...fd7 I tillegg kan du gå på biblioteket og låne lydbøker på engelsk, altså skjønnlitteratur.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 Få deg en språkvenn:) Prøv interpals.net, og finn noen å skype med, gjerne noen med engelsk som morsmål. Litt kulturutveksling er også gøy^^, Anonymkode: dc695...962 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 11 timer siden, Strixa skrev: Appen duolingo? Mulig den er for lett? Takk for tipset, men sjekket den ut, men det er dessverre ikke mulig å bruke den på å lære engelsk. :/ Anonymkode: 3866b...fd7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #6 Skrevet 11. januar 2017 Slå av teksting når du ser engelskspråklige serier. Husker jeg limte brunteip over tv'en for 20 år siden Anonymkode: d63f1...847
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #7 Skrevet 11. januar 2017 Brevvenn på skype Anonymkode: f4503...4e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå