Falk Skrevet 4. desember 2004 #1 Skrevet 4. desember 2004 Hvem/Hva var deres første våte drøm? Må bare innrømme at Månestråle var den første som gjorde at AEGèn til Mor fikk litt å gjøre. Som god nummer 2 og mer "sannsynlig" ABBA Agneta. Naboen (Jente) går for Burt Reynolds. Glemmer forresten aldri Barbie Benton. Litt Juleønsker men også litt seriøst. God Førjul.
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #2 Skrevet 4. desember 2004 Min første våte drøm handlet om at jeg og den tøffeste gutten i klassa hadde sex... MEN! Jeg kunne ikke fordra denne gutten, han var fæl, jævli og oppførte seg som en tosk.... Så litt rart er det... Men han var populær, så hadde vel mere med det å gjøre... Etter hvert (nummer 2) var en jeg virkelig likte, men som jeg aldri fikk, foruten i drømme
Icy Skrevet 4. desember 2004 #3 Skrevet 4. desember 2004 Hadde en meget våt drøm for noen dager siden... Jeg drømte at jeg datt uti ett svømmebaseng :o DET var en våt opplevelse skal jeg si deg...annbefales :D
Gjest Solenvår Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Min første våte drøm var etter en Rune Rudberg konsert på sluten av 80-tallet. Drømte at jeg fikk komme backstage...
Gjest Solvår Skrevet 7. desember 2004 #5 Skrevet 7. desember 2004 Min første våte drøm var etter en Rune Rudberg konsert på slutten av 80-tallet. Drømte at jeg fikk komme backstage...
Bunny Skrevet 8. desember 2004 #6 Skrevet 8. desember 2004 Solenvår Skrevet: Tir Des 07, 2004 11:47 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Min første våte drøm var etter en Rune Rudberg konsert på sluten av 80-tallet. Drømte at jeg fikk komme backstage... hadde sikkert ikke hvert noe problem.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #8 Skrevet 22. april 2011 Var 13 år og hadde nylig sett Tomb Raider. Angelina Jolie i ettersittende klær hadde hovedrollen i den drømmen, og det ble en meget klissete affære.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2011 #9 Skrevet 22. april 2011 Moren til en venn. Deilig MILF med store former. Tror jeg så henne naken ved et uhell en gang.
Gjest birry93 Skrevet 22. april 2011 #10 Skrevet 22. april 2011 En digg vikar vi hadde en gang på ungdommskolen. Dette var på sommeren, husker jeg, og han hadde en stram t-trøye som avslørte en skikkelig trent overkropp. Tror ikke jeg var den eneste jenta i klassen som drømte litt om han, akkurat.
Gjest Katten. Skrevet 22. april 2011 #11 Skrevet 22. april 2011 Har aldri kommet i søvne, og drømmer heller sjeldent om sex. Er vel i løpet av de siste årene jeg faktisk har drømt om sex, og da er det som regel kjærester det går i. Synes drømmene mine er kjipe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå