emilie0116 Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 (endret) Hei Jeg var innom http://www.norgechat.com (Chatrouletteen Norge) og pratet med en kjekk og hyggelig gutt. Men plutselig så viste han ... sin. Opplever det stadig vekk. Hvorfor skal de alltid gjøre det? Endret 20. mars 2017 av emilie0116 feil 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 2 minutter siden, emilie0116 skrev: Hei Jeg var innom http://norge.chatrouletteen.com (Chatrouletteen Norge for ungdomer) og pratet med en kjekk og hyggelig gutt. Men plutselig så viste han ... sin. Opplever det stadig vekk. Hvorfor skal de alltid gjøre det? Kanskje de synes du er veldig vakker og vil bli sammen med deg? Anonymkode: 9f12c...a4b 3
Kinno Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 Kanskje de skal vise fram den beste ressursen de har? Eller kanskje de er late og skipper over all kurtise og hopper rett på. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 Kanskje de bare averterer business med en helt ny bruker? Anonymkode: 6050d...90c 1
Kapt.Chat Skrevet 10. januar 2017 #6 Skrevet 10. januar 2017 Kanskje for at det er akkurat det som er forretningsideen til siden. Den digitaliserte versjonen av "visst du får se min, så vil jeg se din", neste versjon må bli flasketuten peker på :-)
Gjest Jonasmann Skrevet 10. januar 2017 #7 Skrevet 10. januar 2017 (endret) Norske foreldre har av en eller annen grunn bestemt seg, kollektivt, til å drite i oppdragelsen av gutter. Det gjelder alt fra å arbeide hardt på skolen til det å ikke vise frem pikken sin på nett, til fremmede jenter. Av en eller annen grunn mangler de så mye sosial IQ at de en gang ikke grier å forstå at alle jenter synes det er vulgært og det gjør dem 10 ganger mindre attraktive. Endret 10. januar 2017 av Jonasmann
Gjest lipgloss Skrevet 11. januar 2017 #8 Skrevet 11. januar 2017 Jeg har aldrig helt skjønt denne greia med at gutter skal på død og liv vise sin penis,er jo bare så meningsløst og tåpelig,hadde de nå enda vist den i sin fulle prakt med hele kroppen og ansikt hadde det vært noe annet. Det hadde vært like meningsløst om en kvinne hadde gjort dette, men det skjer jo ikke for de har ikke dette tåpelige genet som menn/gutter har. kjenner jeg blir flau på menns vegne av alt det rare de finner på
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #9 Skrevet 11. januar 2017 23 timer siden, Hunky skrev: Vil ha sex med deg betyr det. Det påstås jo at menn er så flinke til å gå rett på sak, så hvorfor skal de hinte frempå med et tissefantbilde? Jeg er sikker på at de hadde fått lettere napp om de heller hadde skrevet "Hei! Du er fin! Pule?" Anonymkode: 7c502...626 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #10 Skrevet 11. januar 2017 Men penistråden ser ut til å være populær blant damene her. Anonymkode: 0c5f4...212 3
Gjest Linaria Skrevet 11. januar 2017 #11 Skrevet 11. januar 2017 Chatroulette er kjent for å være en sånn side der menn viser penis, ikke for å finne sin livs kjærlighet.
Gjest Beena Skrevet 11. januar 2017 #12 Skrevet 11. januar 2017 2 timer siden, lipgloss skrev: Jeg har aldrig helt skjønt denne greia med at gutter skal på død og liv vise sin penis,er jo bare så meningsløst og tåpelig,hadde de nå enda vist den i sin fulle prakt med hele kroppen og ansikt hadde det vært noe annet. Enig med deg. En penis kan jeg jo lett se på google, eller hvor som helst ellers.
funginger Skrevet 11. januar 2017 #14 Skrevet 11. januar 2017 Jeg tror det er fordi gutter er visuelle vesener og tror at bare fordi de vil se fitta di, så vil du se kuken deres.
Lithe. Skrevet 11. januar 2017 #15 Skrevet 11. januar 2017 (endret) På 10.1.2017 den 21.54, emilie0116 skrev: Hei Jeg var innom http://norge.chatrouletteen.com (Chatrouletteen Norge for ungdomer) og pratet med en kjekk og hyggelig gutt. Men plutselig så viste han ... sin. Opplever det stadig vekk. Hvorfor skal de alltid gjøre det? Enkelte tenker at det er sexy å sende et bilde av tissen sin i omstendigheter hvor andre vil rynke på nesen. Disse kan gjerne gjøre det rett som det er - "Hei, sitter å spiser cornflakes; og her er tissen min forresten". Har aldri opplevd det personlig fra noen fremmede, men det må være noe med topplokket; litt det samme som at enkelte mennesker ikke har intimgrenser eller ventilsystem. Endret 28. mars 2017 av Lithe. 2
Gjest Jonasmann Skrevet 11. januar 2017 #16 Skrevet 11. januar 2017 (endret) Det der er fanken meg helt utrolig. Var inne på siden nå, og ca. 3/5 var menn med penisen sin fremme. Må jo være totalt sinnsyke hele gjengen... Må si at jeg angrer. Med andre ord vil dette si at disse mennene trolig møter hverandre titt og ofte. Æsj. Endret 11. januar 2017 av Jonasmann
Inwe Skrevet 12. januar 2017 #17 Skrevet 12. januar 2017 Mange tror faktisk det er noe vi vil se. Altså misforstå meg rett, jeg har sjelden noe imot å se penisen til en fyr jeg liker live, men disse bildene vil jeg ikke ha. Samboeren min sendte et slikt bilde da vi datet. Når jeg forklarte at alle som sender slikt blir blokket fra min snap (altså om det ikke er andre grunner til at jeg vil ha de der, slik som han) skjønte han det ikke. Jeg hadde jo sett den før og likte det, hvorfor ville jeg ikke ha bilder av den liksom. Tror fortsatt ikke han skjønner helt hvorfor selvom det er forklart flere ganger, men han sender de ikke lenger iallefall
Bare_meg Skrevet 12. januar 2017 #18 Skrevet 12. januar 2017 Se på naturprogrammer, samme greia i dyrelivet. "Peacocking" kalles det, og ikke pga ordet cock, men fuglen "påfugl" som briefer med sin fjærdrakt for å tiltrekke seg hunnene. Påfugl, tiur, orangutang, bavianer, elg, hjort, ja stort sett alle dyr har mannene et ytre kjennetegn, en fjærdrakt, en fargerik hudfarge eller et sett med horn eller gevir som de skal vise frem i brunsttida. Dette for å tiltrekke seg hunnene. For hunner i naturen velger ofte alfahannen, altså den med størst fjærdrakt eller størst horn. Menn av menneskearten som driver på sånn vil jeg anta har større naturdrifter enn hjerne. For vi mennesker har kommet så langt at vi har utviklet et språk vi kan bruke til å prate med, og hunnene i vår art er ikke lenger så opptatt av de ytre parametre som fjærdrakt eller hudfarge. De som driver med peacocking blant menneskearten vil jeg da mene ikke har så mye mellom øra... 3
Gjest lipgloss Skrevet 12. januar 2017 #19 Skrevet 12. januar 2017 17 timer siden, Beena skrev: Enig med deg. En penis kan jeg jo lett se på google, eller hvor som helst ellers. Jupp 😘😘
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #20 Skrevet 12. januar 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Men penistråden ser ut til å være populær blant damene her. Anonymkode: 0c5f4...212 Penistråden går man inn i frivillig. Man får ikke en penis slengt opp i ansiktet uten å ha bedt om det ved å gå inn der. Det er en stor forskjell på å se en penis man ønsker å se og bli tvunget til å se en penis man ikke ønsker å se. Det er ikke så vanskelig å forstå. Anonymkode: e3dee...c5d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå