AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Jeg sendte føneren inn til service den 17 des. Jeg har ikke hørt et ord. Jeg sendte e-post den 5. januar til Tretti.no der den var kjøp, og spurte hvor lenge service kom til å bruke på reparasjonen. Hørte ikke noe. Jeg purret på svar idag. Fremdeles ikke et ord. Hva sier reglene om hvor lang tid det skal brukes på reparasjon på en slik vare? Hva slags rettigheter har jeg? Anonymkode: e11cf...f45
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Innen rimelig tid. Og det er drt nå. Krev pengene tilbake. En føner er ikke verd å reparere for firmaet, så her tror jeg du må vente lenge Anonymkode: 6cc47...273
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 https://www.tretti.no/angre-skade-og-feil/ Lurt å lese info-sidene. Her står det at det er lavere kapasitet rundt jul/nyttår. Anonymkode: 10638...0d2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte føneren inn til service den 17 des. Jeg har ikke hørt et ord. Jeg sendte e-post den 5. januar til Tretti.no der den var kjøp, og spurte hvor lenge service kom til å bruke på reparasjonen. Hørte ikke noe. Jeg purret på svar idag. Fremdeles ikke et ord. Hva sier reglene om hvor lang tid det skal brukes på reparasjon på en slik vare? Hva slags rettigheter har jeg? Anonymkode: e11cf...f45 Hvis det er en mangel på produktet og innenfor reklamasjonstiden har du ķrav på å låne en annen føner mens du venter Anonymkode: fd90f...371
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.tretti.no/angre-skade-og-feil/ Lurt å lese info-sidene. Her står det at det er lavere kapasitet rundt jul/nyttår. Anonymkode: 10638...0d2 Bedriften kan ikke gi dårligere vilkår til forbruker i forbindelse med reklamasjon enn minstekravet i lovverket, selv om de må håndtere mange bytter i romjulen. Anonymkode: fd90f...371
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #6 Skrevet 11. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er en mangel på produktet og innenfor reklamasjonstiden har du ķrav på å låne en annen føner mens du venter Anonymkode: fd90f...371 Ikke nødvendigvis, her er det snakk om en ulempevurdering både for kjøper og selger. Du har ikke automatisk krav på erstatningsvare i reparasjonstiden. Anonymkode: 10638...0d2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #7 Skrevet 13. januar 2017 På 1/11/2017 den 13.06, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis, her er det snakk om en ulempevurdering både for kjøper og selger. Du har ikke automatisk krav på erstatningsvare i reparasjonstiden. Anonymkode: 10638...0d2 Jada, i teorien så. Men jeg tviler på at selger kan påberope seg noe særlig ulempe i forbindelse med utlån av en hårføner. Den billigste de selger ligger på 350 kr. Det er mindre ulempe å gi bort en sånn enn å gå ute midtvinters med vått hår. Anonymkode: fd90f...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå