Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2004 #1 Skrevet 4. desember 2004 Korleis er ditt drømme-utdrikningslag? I mitt utdrikingslag håpar eg at det blir noko sånt som at heile jente-gjengen reiser bort på ei hytte, går tur, raftar, kjører go-cart eller liknande på dagen, og grillar og kosar oss med litt vin og jentesnakk på kvelden. Det hadde vært heilt supert, og kvalitetstid sammen med gode venner er sååååå mykje meir verdt enn å sitte lenga til ein lyktestolpe midt i byen... (synd ein ikkje får planlegge utdrikningslaget sitt sjølv, i grunnen...)
Gjest manic Skrevet 4. desember 2004 #2 Skrevet 4. desember 2004 Jeg ville aldri funnet på å drite ut/plage gode bestevenninner i et utdrikningslag. Ditt forslag høres veldig bra ut. Skjønner meg ikke på disse typiske utdrikningslagene jeg.. mulig dette er mennesker veldig forskjellige i fra meg selv.. ser ikke for meg at noen av mine venninner ville funnet på noe så ultrateit (harry)!
Annie78 Skrevet 4. desember 2004 #3 Skrevet 4. desember 2004 Jeg ønsker meg en dag sammen med gode venninner, kanskje på spa eller noe massasjested, en lang tur påå hest hadde vært utrolig gøy, og en god middag på byn til slutt...Er heller ikke for disse "utdrtiningslagene"...
Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2004 #4 Skrevet 4. desember 2004 Jeg syns trenden har snudd seg og det typiske utdrikningslaget er akkurat hva dere over har beskrevet. Lenge siden jeg har sett et "utdritningslag" må jeg si. Jeg håper også at jeg får en dag sammen med gode venninner uten at det skal koste så alt for mye penger. Har selv takket nei til utdrikningslag fordi prisen pr hode til slutt har blitt veldig høy (ser ikke helt poengen når jeg ikke var invitert i bryllupet engang). Min forlover kjenner meg godt og vet hva jeg vil like og ikke like så jeg er egentlig ikke bekymret for den dagen.
Catzy Skrevet 5. desember 2004 #5 Skrevet 5. desember 2004 Min forlover og min lillesøster vet akkurat hva jeg mener om utdritingslag, så det kommer de ikke til å finne på. De to har allerede begynt å utveksle telefonnr, og har også snakket litt med sambos forlover. Vi hadde selskap med dem i går, og jeg erklærte at jeg ville kjøre go-kart. Så forhåpentligvis blir det det. Jeg har lyst på litt action, litt kos, gjerne et innslag av spa etc. Noe å huske, samtidig som helst ikke altfor dyrt for deltagerne. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå