AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Kjøpte et par jeans fra gina tricot for noen år siden, men den raknet etter å ha brukt den 3 ganger... Synes de har mange fine jeans der, og har lyst å bestille, men er så usikker etter å ha hatt dårlig erfaring med den jeg kjøpte :/ Så lurer på hvilke erfaringer dere har med kvaliteten på jeansene deres? Hvordan er de i størrelsen (vipper mellom M og L i Cubus sine jeans)? Anonymkode: 3f3f0...644
laperla Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Kjøpte nylig et par Mika jeans (endelig en med kort benlengde og super fit, åh kortvarig lykke ...), og har dessverre samme erfaring som deg. De virket kjempe fine de første to - tre gangen jeg hadde de på meg, så har det bare gått nedover ... Nå er de slaskete og har mistet formen (de reklamerer med at de "alltid" skal gå tilbake til sin opprinnelige form), samt at de har begynt å bli tynnslitt i skrittet og ytterst ved lommene. Sist jeg hadde de på meg vurderte jeg om jeg nesten måtte kaste de. Anslår at jeg kanskje har brukt de 10 ganger? Jeansen er ikke vasket, kun lagt i fryseren og luftet. Må si jeg ble svært skuffet over kvaliteten på disse, det er første og siste gang jeg kjøper jeans på Gina. Har lest en annen tråd her også, men da var det vel mest snakk om Molly modellen om jeg ikke husker feil. Jeg har strl. 34 i mine, og de har som sagt blitt slaskete og mistet formen. Hadde jeg hatt muligheten, hadde jeg nok prøvd i butikk. Vil tro det er lurt å velge M, da de som nevnt vier seg ut. Egentlig ville jeg ikke anbefale deg disse i det hele tatt ... Styr unna disse jeansene, og velg heller et par fra Lee <3 Da har en jeans som varer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå