Gå til innhold

Erfaring med omskjæring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Samboeren min skal omskjæres, han har alltid hatt en veldig stram forhud som ikke går nedover penishodet. Er kun et lite hull i den like over urinrørsåpningen. Dette skaper problemer da hygiene er vanskelig og sex er smertefullt for han - ofte. Dette er altså rent medisinsk, har ingenting med religion og gjøre - orker ikke kommentarer på det. 

Lurer på hvordan sexlivet blir etterpå. Per nå runker jeg han ved å dra forhuden opp og ned som normalt (bare forsiktig, siden den ikke går så langt ned). Hva gjør jeg når han ikke har noen forhud? Må man bruke 1 liter glidemiddel ved hver seanse, siden jeg må runke kun med hånden uten å ha forhuden til hjelp? 

Ønsker erfaringer rundt dette, er det noen som har det? :) 

Anonymkode: e5688...68b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med han kanskje vil ha litt forhud igjen,  de pleier ikke være så ekstreme om de kan unngå det.  Sex blir som før,  bare med mindre forhud,  mindre smerter og kanskje litt mindre glid. 

Skrevet

Kjærsten min er omskåret. Han har hud som flyttes frem og tilbake når jeg runker han. Det er ikke sånn at hele huden på penis er stram.  Ellers merker ikke jeg noen forskjell hvertfall. 

Anonymkode: fb57a...4d6

• Liker 1
Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)

*Misforsto innlegg

Endret av Jonasmann
Skrevet

Sexlivet blir bedre etter omskjæring :)

Jeg måtte også gjøre det pga forhud var trang å dra ned. En ting er at man ikke har hud for å dekke toppen at det blir mindre og mindre følsom. Det vil forårsake til at det tar "lengre" tid med sex til man kommer :)

Jeg fikk beskjed om at hud vil vokse etterhvert og vil dekke toppen. Det har gått et år men jeg merker ikke.

Men når kona er litt for hard med å holde og runke, hovner det seg. Så litt smerter har jeg fortsatt men det merker jeg ikke mye.

Skrevet

Jeg bruker litt spytt eller bare håndflaten som "forhud". Jeg syns det var veldig rart i starten, men nå som jeg er vandt til det er det åpenbart MYE bedre enn da jeg hadde ekstremt stram forhud. Det høres ut som han har like trang forhud som det jeg hadde og det resulterte i at penishodet ikke ble fullstendig erigrert/fullt. Jeg har altså bare positive ting ås si, selv om ukene etter operasjon mildt sagt var et helvete for min del :) 

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg er omskjært og har bare positiv erfaring med det,han/du onanerer akkurat som før uten problem det vil være nok hud til å trekke over penishode.Sexen blir bedre da han vil være litt mer utholden men dette kommer gradvis da huden på penishode blir gradvis litt tykkere,skjer ikke over natten.Renhold og hygiene blir helt fantastisk slepper vondt lukt og smegma som kommer under forhud.

Bare å glede seg 

Ronja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...