Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg går nå i lære som maskinfører, skal ta fagbrev i september. Men, etter det kommer eg til å bytte , gruer meg hver eneste dag til å starte på jobb. 

Kunne tenkt meg en jobb som er godt betalt (400 k - 500k) og som ikke er serlig stressende/ansvarsfull.  

Må påpeke at det meste som omhandler helse og omsorg, samt butikk og telefonselger er uaktuelt. 

Takk på forhånd :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Annetnavn_
Skrevet (endret)
14 minutter siden, orjejan skrev:

Eg går nå i lære som maskinfører, skal ta fagbrev i september. Men, etter det kommer eg til å bytte , gruer meg hver eneste dag til å starte på jobb. 

Kunne tenkt meg en jobb som er godt betalt (400 k - 500k) og som ikke er serlig stressende/ansvarsfull.  

Må påpeke at det meste som omhandler helse og omsorg, samt butikk og telefonselger er uaktuelt. 

Takk på forhånd :-)

Usikker på om den jobben finnes. De fleste jobber som er så pass godt betale er som regel både stressende og ansvarsfulle, i det minste en av delene. Typiske yrker i dette lønnssiktet er lærere, sykepleiere, barnehagelærer og enkelte av håndverkeryrker, om man driver firma eller er litt heldig med jobben.

Om du har noen talenter du kan bruke og starte din egen bedrift, kan det hende du på sikt vil få en slik jobb du beskriver.

Endret av Annetnavn_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...