Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange spennende varianter av festsminke i år! Jeg likte spesielt godt den fra Guerlain. 8) Har lyst til å sminke meg slik til julebord, men synes det er for dyrt å kjøpe Guerlain sine produkter. Har noen gode råd for hvordan jeg kan få det til uten at det koster meg for mye?

Kanskje, det er noen som har andre varianter av like sofistikert partymakeup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes sheseido sine er fine - og gode. De i en lillasvart eske som ser ut som olje (håpløst forklart...!). Har to duoer, en som i svart og gull, og en i brun og gammelrosa. De er bløte, og skinner. Kjempefine farger som ikke er for skarpe til at det blir for mye for meg.

Gjest Ethereal
Skrevet

Skimmer og liknende kan du se etter om du finner på Body Shop og/eller H&M. Det løse skimmeret fra H&M skal visstnok være veldig bra.

Skrevet

Synes dere det går greit med bare sorte øyenskygger og sølv skimmer? Har sett en sånn på H&M. Der har jeg også sett en sort øyenskygge med skimmer. Lurer på om den er fin på øyelokket og om den sitter godt...:roll:

tror jeg skal prøve den.

Har noen forslag til leppestift/leppegloss?

Gjest Anonymous
Skrevet

uansett hvis du skal fremheve øynene burde du faktisk gå for en veldig nøytral gloss.

enten helt blank eller en som er litt "hudfarga" på en måte.

Skrevet

Har kjøpt i dag Gosh Effect Powder i Black Diamand. WOW! Den er virkelig lekker! De har også mange andre farger som ser utrolig nydelig ut. Og SÅ mye skimmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...