AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Store deler av lønna går jo ofte bort til boliglån. Men dere som har nedbetalt dette, hva bruker dere penger på? Eller lar dere pengene bare stå i banken? Om du ikke har betalt ned lånet,hva kommer du til å bruke penger på? Anonymkode: 0b7b4...844
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Når lån er nedbetalt kommer jeg til å spare tilsvarende månedlige beløp, sånn cirka. Dette skal da gå til ny bil som den gamle må byttes ut. Ny bolig når alderen tilsier lettere tilgjengelig bolig samt sentrumsnær beliggenhet. Disse boligene er dyrere enn den jeg har i dag. Trenger derfor mer egenkapital. Har ikke tenkt å gå inn i pensjonisttilværelsen (som heldig er mange i til enda) med store lån. Anonymkode: c3be5...5ec
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 Når boligen er nedbetalt kommer mine barn til å være i etableringsfasen, og jeg ønsker å hjelpe de samt reise på eksotiske ferier. Tenker nok å ta opp mer lån på boligen for å bidra med egenkapital til barna slik at de kommer seg inn på boligmarkedet. Anonymkode: ebea5...672
prt90 Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 Pensjonssparing.. (nedbetaling av bolig er også egentlig pensjonssparing)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå