Gå til innhold

Kjøkkenfornyelse - pris?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøkkenet vårt er fra 2007, men viser spor av manglende vedlikehold av forrige eier og trenger oppgradering. Men å bygge helt nytt er ikke nøvendig, skrogene er i god stand og har en god løsning. Så jeg tenkte på å skifte ut fronter og benkplate. Det er snakk om 5 skapdører nede og 3 skuffer, og 10 skapdører oppe + ca 5 meter benkeplate. (jeg er klar over at kostnaden på ny benkeplate varier ift til materiale, jeg er ute etter sånn veldig ca :P ). Dere som har gjort lignende før, hva betalte dere?

Anonymkode: 9d873...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer veldig an på hvilken prisklasse dere velger. Jeg har Norema, og skiftet fonter for et år siden, 9 dører og 3 skuffer, totalpris uten montering 7500 kr 

Anonymkode: 04555...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer veldig an på hvilken prisklasse dere velger. Jeg har Norema, og skiftet fonter for et år siden, 9 dører og 3 skuffer, totalpris uten montering 7500 kr 

Anonymkode: 04555...bdd

Hva slags type fronter var det? Laminat, heltre, høyglans, profilerte...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tips om at Byggmax og Biltema har benkeplate i eik til under 2000kr for den lengden vi trenger, så det er bra :) Den må jo kappes til og kanskje oljes selv, men dét er ikke noe problem. Eik er det jeg har mest lyst på. 

Noen andre som har priserfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea er jo rasende enkelt å sjekke priser for på nett. Hvis målet er å ha lavest mulig pris, så har Epoq relativt ofte 25% rabatt. 

Men som de over her sier, pris avhenger jo helt av hvilken kvalitet dere går for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...