Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #1 Del Skrevet 3. desember 2004 Blir så bekymret over de pengene Hvor mye bruker dere i uka på mat? Etter at absolutt alt av regninger, bensin, klær og lommepenger til ungene er satt av har jeg 7000 igjen, som skal dekke mat og alt annet en mnd for 4 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. desember 2004 #2 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg syntes nå det der hørtes allright ut jeg da... Om jeg forstår deg rett, så sitter du igjen med 7000 kr etter at du har betalt evt. lån, bensin, alle andre regninger og gitt barna dine lommepenger. Hvis du bruker 3000 kr på mat i mnd så har du 4000,- igjen til uforutsette ting, cafebesøk, gaver +++ annet som måtte dukke opp. Syntes ikke det hørtes så ille ut, jeg da... Eller? Men det kommer selvsagt an på hva slags forbruk du har lagt deg opp da... Hva dere pleier å gjøre - alt koster jo penger... etc... Men jeg og familien hadde nok greid oss bra på det... Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 4. desember 2004 #3 Del Skrevet 4. desember 2004 7000 etter lommepenger, bensin og regninger? Det hadde hold for oss i massevis! Da gjenstår fritidsaktiviteter, mat, cafè besøk, etc. Bare maten man trenger...Selv om dere bruker 1000 i uka på mat, har dere igjen ca 3000 tusen til fornøyelse!!! (3000 mer enn de fleste...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. desember 2004 #4 Del Skrevet 4. desember 2004 (3000 mer enn de fleste...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå