Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene slitt med blødninger. Ikke mye, og litt i gangen, type sånn at det bare kommer på papiret når jeg tørker meg. Og litt i do. 

Var hos gynekolog i går å fikk UL, frist og rask liten krabat, med bankende hjerte. Men nå blør jeg igjen, ikke mye fortsatt, men det er rødt og friskt. Gynekolog sa det så ut som blod som lå under morkaken, og at det kanskje ville komme ut, men at det ville være mørkere? Uansett, jeg er redd😔 Ingen smerter tror jeg 😏 Litt uvisst da jeg sliter med mye luftsmerter og sånn... Bør jeg ringe legevakt? Noen som har erfaringer med dette?

Anonymkode: 150ba...dbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mye de kan gjøre uansett. Om du får smerter kan de vel gi deg noe smertestillende. Gynekologen sa jo at det kunne komme noe blod så jeg ville tatt dette helt med ro inntil videre. 

Anonymkode: acc73...8f3

Skrevet

Smertene ved SA sitten i korsryggen, så kan ikke forveksles med luftsmertene. de er annerledes.

Det er lite legene i Norge gjør noe med dette. I andre land kan man få progesteronstøtte o.l. som passer til situasjonen.

Ellers anbefaller jeg å holde seg mest mulig i ro når du kan. Ikke løfte tunge ting, ikke støvsuge, ikke svømme.

Skrevet

Skjedde akkurat det samme med meg, tror det også var i uke 13. Hadde brun utflod i en uke etter å ha blødd litt av og til i ca 24 timer. Alt gikk heldigvis bra med jenta mi :lillesky: Pust rolig og hvil deg. Håper det går bra :smilyblomst:

Anonymkode: 04dde...5f7

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Ny Bruker skrev:

Smertene ved SA sitten i korsryggen, så kan ikke forveksles med luftsmertene. de er annerledes.

Det varierer nok, hos meg var det som rier, kun i nederste del av magen

Anonymkode: 8d8df...bc2

• Liker 1
Skrevet

Holde meg i ro ja... gynekologen sa ikke noe om å holde seg i ro😏 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjedde akkurat det samme med meg, tror det også var i uke 13. Hadde brun utflod i en uke etter å ha blødd litt av og til i ca 24 timer. Alt gikk heldigvis bra med jenta mi :lillesky: Pust rolig og hvil deg. Håper det går bra :smilyblomst:

Anonymkode: 04dde...5f7

Takk 😊 Satser på det går over😏 Gynekologen virket ikke bekymret. Men han sa ikke stort heller da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...