Gå til innhold

Bunner dama - og hun skriker...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jenter og damer, dette dere skal få lese noe er skikkelig kjipt. Jeg elsker kona mi og har en pikk på 15,6cm og 12 cm tykkelse. Den er altså helt normal og ikke gigantisk. Likevel bunner den kona hver gang vi skal ha sex. Hun får sterke smerter når jeg kommer så dypt inni henne, men det ødelgger alt for meg. Den eneste stillingen som går er misjonær og riding, men come on....jeg vil ha noe mer!!

tips mottas med takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun bør dra til legen, for det skal ikke gjøre så vondt med sex. Det er forskjellige sykdommer som gjør sex vondt.

Anonymkode: 02f9f...cb9

Skrevet

Det er ikke uvanlig at hun får vondt. Samboeren min har heller ikke stor pikk, men i visse stillinger får jeg vondt fordi han treffer "veggen". Det eneste du kan gjøre er jo å prøve å ikkje bunne henne. 

Anonymkode: c6984...53a

• Liker 10
Skrevet

Har hun endometriose? Det er typisk smerter under sex. Du er forsiktig med henne. Hører du?? Det er ikke lek å få smerter under sex.

Anonymkode: ea92f...4b0

• Liker 20
Skrevet

Kvinner varierer like mye som menn i størrelse. Noen er kortere enn andre. Og noen får virkelig vondt av å bli bunnet. Da får man bare ta hensyn og ikke kjøre den inn hardt og brutalt. Det finnes også hjelpemidler man kan tre på pikken for å unngå akkurat dette. Men... reagerer på at du sier at det ødelegger alt for DEG. DERE, mente du vel...

• Liker 37
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun bør dra til legen, for det skal ikke gjøre så vondt med sex. Det er forskjellige sykdommer som gjør sex vondt.

Anonymkode: 02f9f...cb9

jo det er for mange så vondt å bli stanget hardt i livmortappen merkelig nok. 

Anonymkode: 45624...55e

• Liker 23
Gjest NorahLudoAllis
Skrevet

Det kalles livmortappen, og det er helt jævlig satans vondt.

Du hadde sikret fått vondt om jeg sparket deg hardt i pikken, er ikke mer komplisert enn det.

Folk som tror smerter ved hardt bunning skyldes merkelige sykdommer og endometriose trenger litt kurs. Det er LIVMORTAPP. Skal ikke støtes hardt på i tide og utide. 

Det som hjelper er ordentlig forspill og at du dropper stillinger som forkorter skjedelengden. 

• Liker 7
Skrevet

Der er skikkelig vondt å bli bunnet :( Faktisk så har jeg litt angst for å ha sex med menn med store peniser nettopp pga dette. Verste stillingen  å bli bunnet i er doggy synes jeg. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tar tråden med en gedigen klype salt etter å ha lest tidligere innlegg/tråder av ts.

Anonymkode: 8f357...0db

• Liker 6
Skrevet

Jeg elsker å bli bunnet jeg, syntes det er utrolig deilig... :) Gjør litt vondt, men er mer deilig vondt 

Anonymkode: 758d1...e7f

• Liker 3
Skrevet
33 minutter siden, NorahLudoAllis skrev:

Det kalles livmortappen, og det er helt jævlig satans vondt.

Du hadde sikret fått vondt om jeg sparket deg hardt i pikken, er ikke mer komplisert enn det.

Folk som tror smerter ved hardt bunning skyldes merkelige sykdommer og endometriose trenger litt kurs. Det er LIVMORTAPP. Skal ikke støtes hardt på i tide og utide. 

Det som hjelper er ordentlig forspill og at du dropper stillinger som forkorter skjedelengden. 

Spurte gynekologen min i høst om hvorfor jeg fikk smerter når mannen bunnet meg. Det er for at jeg har endometriose sa hun. Så det kan nok skyldes både endometriose og at livmortappen ikke tåler harde støt. Alle kvinner har ikke samme oppskrift på smerte under sex.

• Liker 2
Gjest NorahLudoAllis
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spurte gynekologen min i høst om hvorfor jeg fikk smerter når mannen bunnet meg. Det er for at jeg har endometriose sa hun. Så det kan nok skyldes både endometriose og at livmortappen ikke tåler harde støt. Alle kvinner har ikke samme oppskrift på smerte under sex.

Joda, men et flertall av kvinner får smerter av det - og ganske få har endometriose.

Endometriose er knyttet til smerter under sex generelt - spesielt ved dype støt. Men for kvinner flest vil dette være så enkelt som pga livmortappen, og man vil merke mange andre symptomer vil jeg tro på eventuell endometriose.

Endret av NorahLudoAllis
  • Liker 5
Skrevet

Er det narsisiter her på KG TS? Ganske sikker på det vi som leste startinnlegget ditt TS. Ikke mye empati i det du skriver. Trist lesning. Stakkars dame.

Anonymkode: bd894...82e

• Liker 1
Gjest snill scorpion
Skrevet
5 timer siden, PrebenTønnevik skrev:

Jenter og damer, dette dere skal få lese noe er skikkelig kjipt. Jeg elsker kona mi og har en pikk på 15,6cm og 12 cm tykkelse. Den er altså helt normal og ikke gigantisk. Likevel bunner den kona hver gang vi skal ha sex. Hun får sterke smerter når jeg kommer så dypt inni henne, men det ødelgger alt for meg. Den eneste stillingen som går er misjonær og riding, men come on....jeg vil ha noe mer!!

tips mottas med takk!!!

Håper du mener ikke det du skrev og klarte bare ikke å beskrive.

Leser man kun tittelen og første 2 setningene i innlegget ditt så er det en sktryt og stolthet å se. Å gjøre kvinnen vondt under sex er ikke mannelig men bare jævlig. Må si at du har vært veldig nøye med målingene og har fått med alle millimeterne😏 se utheving! "Ikke bra":riste:

Er du virkelig seriøs om det så skal du høre her! Jeg har 17cm lang og 14+ tykk penis og bunner alltid (hvis jeg kjører på som galning) i alle stillinger og hun skriker. Er hun kåt og våt nok ber hun selv å presse så hardt jeg kan og da er det faktisk digg for begge. Eneste gangen jeg ikke bunner er når hun ligger på magen og jeg trer inn, da er rumpa i veien liksom.

Nøkkelen er å bruke god tid til forspill, gjør henne så klar at hun ber om deg inni henne. Start forsiktig og øk tempoet. Kommunikasjon er veldig viktig.

Du har en størrelse som fleste kvinner hadde koset seg med. Jeg tror ikke problemet er størelse hos deg eller dama, men mer praktiske biten og prioritering. Prioriterer du nytelsen hennes? Nyter du automatisk.

Lykke til.

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, PrebenTønnevik skrev:

tips mottas med takk!!!

Det er livmor tappen du dytter borti når du er dypt inni henne og det gjør litt vond når den blir dyttet borti hardt og gang på gang. Hold dere til stillinger somer gode for begge to.

Skrevet

Stanget du opp i livmortappen hardt så gjør det så inn i helvetes vondt. Jeg fikk følelsen sv å måtte kaste opp sv det fordi det gjorde så vondt en gang (å nei jeg har ikke endometriose). 

Anonymkode: dc305...571

Skrevet

Det hjelper at hun er kåt nok...

Anonymkode: a96e1...e35

• Liker 3
Skrevet

Det kan hende hun er kort. Det er forskjell i størrelse på oss der nede også 😉 Jeg er visst veldig dyp fikk jeg høre fra en gynekolog. Noe jeg er veldig fornøyd med, for det å bli bunnet er helt sinnsykt vondt. 

Uansett finnes det fler stillinger enn misjonær og ridning man ikke kommer så dypt av. Prøv dere frem litt. For meg er doggy og om jeg ligger på siden og han tar meg bakfra de verste med tanke på bunning. 

• Liker 1
Skrevet

Skal si du har en magisk penis. Skifter størrelse fra tråd til tråd og greier.

Anonymkode: e9e55...228

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...