Gå til innhold

Dater jeg en soss?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er for tiden på datern med en kjempehyggelig fyr, og vi trives å være sammen. Men han bruker penger på meg når vi er ute. Han bor hos faren sin, siden han vil spare penger slik at han kan kjøpe noe eget etterhvert. Han jobber, og har en bachlor i økonomi. Når vi skal ut og ta en øl så kjøper han alltid for meg, men jeg sier at jeg kan betale selv(selv om jeg ikke har så god råd). Men så sier han bare at han bor jo hjemme, så han kan spandere. Jeg får dårlig samvittighet, og mistenker at han er soss. Han handler på Gant, men det er det eneste jeg vet han handler fra. Han ser ikke ut som en soss, ikke som den typiske steriotypen. Har aldri sett at han går i noen merkeklær heller. Men, er han soss? Først så jeg bare for meg at han var en helt vanlig fyr, men nå har jeg begynt å lure. Men samtidig så tenker jeg, hvorfor skal jeg bry meg om det? Jeg trives jo å være med han så hvorfor skal det spille noen rolle uansett? Vil bare høre deres mening

Anonymkode: b8e49...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke helt hvor soss kommer inn. Soss er for meg en stil som man lett gjenkjenner. Pappagutt er en gutt uten ryggrad. Han spanderer på deg fordi han har råd til det siden han bor hjemme for å spare til eget sted.

Anonymkode: 76819...929

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kjekk gutt. Han vet at han sparer mye på å bo hjemme og dermed har råd til å spandere på deg :)

Anonymkode: 0fef4...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk folkens :) tror jeg bare misforstår hele begrepet "soss"

ts

Anonymkode: b8e49...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man er soss bare fordi man spanderer øl på dama, da er det jammen meg mange sosser i landet.
De fleste andre tolker det nok kanskje mer som hyggelig, høflig, romantisk, kanskje litt tradisjonell. 

Jeg ville iallefall ALDRI definert en som bor hjemme etter endt utdanning som soss... Det å bo hjemme i voksen alder har ingenting med overklasse/sosietet å gjøre, heller det stikk motsatte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soss fordi han liker å spandere øl på deg? Jeg pleier å spandere mat o.l på vennene mine innimellom, da er visst jeg også soss. Huffda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...