AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Vi har en mellomleder, som styrer hverdagen. Skulle vel ga sluttet,men tør ikke i dag med jobbmarkedet som er. Vi er tre stk på jobb, pluss mellomleder. (Kjøkken) Vi stresser for å rekke alt som skal gjøres. På rolige dager, henger vi i så vi kan få en full pause, eller sette oss 5 min med en kaffekopp. Da finner han alltid noe som skal eller kan gjøres. Skulle en gå på do, så sjekker han at de iallefall ikke sitter en annen plass. Det er voksne folk. Ved arb.tid slutt, så hender det folk er sene, og vi står der 15 min ekstra. Ved lunc er det alltid hektisk. Vanlig at vi aldri har full pause selv, men han skal ha sin pause. Aldri spørsmål om hvordan vi har det eller noe. Om det er spørsmål om noe, og noen svarer at det kan bli knapt med tid, så kan han svare at tid har vi nok av. Om han ser at noen har glemt av noe, så kan han ikke si det, før det akkurat blir tidsnød. Kan aldri tenke seg å bidra med noe. Vi har en kaffe sammen utpå dagen. Han skal aldri være med der. Folk føler seg veldig usikre på han. Noen på samme måte? Anonymkode: f4ec3...789
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Hørtes irriterende ut er han ny i jobben? Høres ut som han prøver å vise seg og markere at han er sjef. Jobb i kjøkken er stressende nok uten en sånn type.. hvordan er timesystemet? Ville evt. Skrevet timer på overtid, manglende pause ol. Selv om det er bare 15 min blir det en del hvis det f.eks er 15 min ved lunch og 15 min ved slutt flere ganger i uken, og aldri går andre veien. Ikke akkurat noen topplønn i den bransjen som gjør at man føler for å strekke seg litt ekstra heller Anonymkode: ca2f2...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå